Alt om reparation og reservedele. Hos Elgiganten reparerer vi de fleste typer teknologi, store som små. Så længe produktet har en kendt varelinje, er det lige meget om produktet er købt hos os eller ej. Vores værksted Elcare er Skandinaviens største, når det kommer til reparation af elektronik!
Hvor lang tid tager en reparation i Elgiganten?
Når produkter leveres til reparation, vil Elgigantens teknikere kontakte dig allerede næste arbejdsdag for at aftale et servicetidspunkt. De fleste reparationer gennemføres inden for 1-3 arbejdsdage.
Hvor meget garanti har Elgiganten?
100% garanti, hvis du har problemer med dit produkt. Dækker tilbehør, der fulgte med den originale emballage, såsom fjernbetjening, oplader og lignende. Levér produktet til enhver Elgiganten-butik til service.
Hvor kan man klage over Elgiganten?
- Firmanavn.
- CVR-nummer.
- Ordre- eller fakturanummer.
- Produkt servicesagen omhandler.
- Produktets serienummer:
- Kontaktperson.
- Telefonnummer.
- E-mail.
Kan man få skiftet skærm i Elgiganten?
Hos Elgiganten er det nemt at få repareret sin mobil eller få hjælp til et skærmskifte. Vi bruger autoriserede servicepartnere, der sikrer, at din mobiltelefon bliver lige så god som før skaden.
Brug for en tryghedsaftale? Elgiganten er More Than Things
Hvordan fikser man en ødelagt skærm?
Skal din enhed til reparation, vil vi typisk udskifte det yderste glas. Det er en meget almen reparation, som ikke tager meget tid. Herefter vil den ødelagte skærm igen være så god som ny. Hvis du i fremtiden gerne vil undgå en ødelagt skærm, bør du investere i et panserglas og et stødabsorberende cover.
Hvor meget koster en skærm reparation?
Reparation af skærm: En udskiftning af din skærm koster fra 300 kr. – 3299 kr. alt afhængig af modellen.
Er der garanti ved Elgiganten?
Alle varer, du køber af Elgiganten er dækket af både garanti og reklamationsret. Få mere at vide om vilkårene her.
Hvad hed Elgiganten før?
Allerede i 1994 begyndte Elkjøp-koncernen forhandlinger med Tæppelands grundlægger om leje af lokaler til etablering af et stormarked under navnet Elgiganten i Glostrup.
Er der altid 2 års garanti?
Ifølge EU-lovgivningen skal du give forbrugeren en garanti på mindst 2 år (lovpligtig garanti), som skal sikre ham eller hende mod mangelfulde varer og varer, der ikke ser ud som eller fungerer som annonceret. I visse lande kan lovgivningen kræve, at du giver længere garanti.
Hvor mange gange må butikken reparere?
Som udgangspunkt har en sælger 1-2 forsøg til at reparere en fejl og bringe varen i orden, når fejlen er sælgerens ansvar. I en række tilfælde kan sælgeren dog få mulighed for flere forsøg.
Kan man ringe til Elgiganten?
Ring til vores support på tlf. 70 27 87 50.
Hvad er forskellen på reklamationsret og garanti?
Garanti eller reklamationsret - hvad er hvad? Reklamationsret er den ret, købeloven giver dig til t klage over fejl og mangler ved varen. Garanti er noget, som sælgeren eller producenten kan vælge at give dig.
Hvad er 2 års reklamationsret?
Når du får omleveret en vare, skal du have en ny toårig reklamationsret, der løber fra den dag, hvor du får den nye vare leveret. Hvis sælgeren ikke inden for rimelig tid skaffer dig en ny vare, kan du i nogle tilfælde selv indkøbe en ny vare og forlange, at den første sælger betaler.
Kan man returnere en defekt vare?
Sælgeren har som udgangspunkt et forsøg til at løse fejl på varen. Lykkes det ikke inden for rimelig tid – højest et par uger - kan du få hævet købet og kræve pengene tilbage. Sælgeren kan dog have to til tre forsøg, hvis det for eksempel drejer sig om en "periodisk fejl", som kan være svær at lokalisere.
Hvornår starter reklamationsret?
Ifølge købeloven er din reklamation inden 2 måneder efter, du opdager fejlen, altid inden rimelig tid. Hvis du ikke reklamerer inden rimelig tid efter, du har opdaget fejlen, kan du miste dine rettigheder – også selvom 2-års-fristen endnu ikke er udløbet.
Hvilket land er Elgiganten fra?
Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der blev grundlagt i Norge i 1962. Siden da er selskabet vokset til at blive markedsleder med varehuse i både Danmark, Norge, Finland og Sverige samt franchisebutikker på Island, Grønland og Færøerne. Elkjøp-koncernen ejes af britiske Currys (tidl. Dixons Carphone).
Hvad står Elgiganten for?
We help everyone enjoy amazing technology
Vi tror på, at vores vision lykkes, hvis vi lytter til vores kunder og til hinanden, og hvis vi hjælper, rådgiver og yder den bedste indsats. Vi vil ikke bare sælge dig det, vi tror du ønsker.
Hvem er direktør i Elgiganten?
direktør i Elgiganten.
Kan man bytte i Elgiganten uden kvittering?
Hvis du vil have pengene tilbage, skal du have kvitteringen med.
Er Elgiganten franchise?
»Tiden er ikke til franchise, så vi har lagt vore franchiseplaner på hylden,« siger Jesper Boysen. Forklaringen på, at Elgiganten vil drive sine butikker selv er ifølge ham, at franchise-modellen kræver en større indsats fra Elgigantens hovedkontor i modsætning til at drive butikkerne i eget regi.
Kan man returnere noget man har åbnet?
Fortryder du dit køb, skal du senest 14 dage efter modtagelsen af varen give sælgeren besked om, at du vil fortryde købet. Fristen på 14 dage er overholdt, hvis du blot har meddelt sælger, at du vil fortryde købet inden fristens udløb. Derefter har du yderligere 14 dage til at få pakken afsendt til sælgeren.
Kan man reparere en skærm?
Heldigvis går det som oftest hurtigt at reparere en computerskærm. I de tilfælde hvor det blot er selve LCD skærmen som skal skiftes har vi det typisk på lager og kan udskifte det på meget kort tid. Mange gange kan vi lave skærm reparationen mens du venter, ellers i løbet af få timer.
Hvor lang tid tager det at skifte en skærm?
Det tager typisk ca. 5 hverdage at få skiftet skærm, og du kan få en gratis lånemobil med hjem så længe, hvis butikken har en på lager.