Hvis man har glemt sin kode til Nets?

Nets DanID har desværre ikke mulighed for at genskabe adgangskoden til din hardwareenhed. Hvis du har mistet adgangskoden, skal du købe en ny enhed hos hardwareleverandøren.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på medarbejdersignatur.dk

Hvordan finder jeg min Nets kode?

Du modtager en engangskode på SMS, som du skal indtaste sammen med dit eget kodeord. Kodeordet skal du selv oprette. Hvis der er tilknyttet et telefonnummer til dit kort, vil du modtage en engangskode via SMS, når du handler.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nets.eu

Kan man ringe til Nets?

​Ring til Nets Kortaktivering på telefon 44 89 73 50.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.nets.eu

Hvordan kommer jeg i kontakt med Nets?

Har du brug for hjælp i forbindelse med vores produkter eller services, vi er klar til at hjælpe dig.
  1. Support for virksomheder. Alle hverdage: 08.00 - 17.00 +45 44 89 24 80. ...
  2. Terminal support. Åbent 24/7 +45 88 77 70 02. ...
  3. Support for Easy & Netaxept. Alle hverdage: 09.00 - 16.00 +45 70 20 30 77. ...
  4. Er du privatperson?

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på payments.nets.eu

Hvordan får jeg SMS kode til MitID?

Vent 1 time - du får besked når du får adgang
  1. Log på MitID.dk igen efter 1 time.
  2. Tryk på Se under Identifikationsmidler på profilsiden.
  3. Tryk på Tilføj i boksen "Tilføj identifikationsmiddel"
  4. Vælg MitID kodeviser/kodeoplæser/chip/adgangskode i listen.
  5. Siden "Aktivér din MitID kodeviser/kodeoplæser/chip/adgangskode" åbner.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på mitid.dk

Sådan får du en ny kode til Mit TELMORE



Kan man betale online uden MitID?

Hvis du ikke kan eller ikke ønsker at bruge MitID app, skal du godkende dine onlinekøb med et personligt kodeord, du selv vælger, sammen med en sms-engangskode. Du kan oprette et personligt kodeord til dit Mastercard danskebank.dk/kortstyring. Brug dit MitID for at logge ind.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på danskebank.dk

Kan man få hjælp til MitID i banken?

Understøttelse af MitID hos Borgerservice fortsætter, også efter at det er slut med at få MitID via banken, ligesom det fortsat også er muligt at få hjælp hos MitID supporten og ligeledes hos bankernes support til spørgsmål om brug af MitID i banken.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på digst.dk

Kan ikke logge på Nets?

Du kunne ikke blive logget på selvbetjeningen. Problemet kan skyldes en midlertidig systemfejl. Prøv igen. Kan du fortsat ikke logge på, og er du Windows-bruger, bør du tjekke om du har NemID CSP-software installeret.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på medarbejdersignatur.dk

Kan man ringe til NemID?

Hvis du har brug for hjælp til dit NemID, kan du starte en chat med en af vores supportere. Er dit spørgsmål af teknisk karakter, anbefaler vi, at du ringer til NemID privatsupport på telefon: 72 24 70 50.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Hvorfor ringer Nets til mig?

Det viser sig ofte at være phishing-beskeder, der er snyde beskeder, som har til formål at lokke personlige informationer ud af modtageren. Informationerne vil svindlerne bag beskeden bruge til at få adgang til modtagerens computer, netbank eller personlige oplysninger.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nets.eu

Kan Nets genåbne kort?

NB: Du kan kun selv genåbne kortet, hvis du selv har spærret det via AL netbank eller AL Mobilbank. Hvis du beder medarbejder hos Arbejdernes Landsbank eller Nets om at spærre kortet, har du ikke mulighed for at genåbne dit kort selv.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på al-bank.dk

Kan Nets spærre mit kort?

Hos Nets bekræfter pressetalsmand Ulrik Marshal overfor tv2.dk, at man har spærret en række kort. - Det er kort, vi har haft under overvågning for at se, om de er blevet misbrugt. Og hvis vi har en mistanke, så spærrer vi dem.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nyheder.tv2.dk

Hvorfor betaler jeg til Nets?

NETS gør det nemt for butikker og webshops at tilbyde deres kunder sikre betalingsløsninger. I de fysiske butikker kan kunderne køre kortet igennem dankortterminalen, og i webshops får kunderne høj sikkerhed, når de betaler med Dankort, VISA eller MobilePay.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på billy.dk

Kan man ændre sin kode til NemID?

I selvbetjening på nemid.nu kan du selv skifte til en 4-cifret adgangskode. Du skal bruge enten dit nøglekort, din nøgleviser eller IVR løsningen, når du skifter NemID adgangskode. Du kan altid skifte til en adgangskode med minimum 6 tegn, hvis du ønsker det på et senere tidspunkt.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Hvordan ser en adgangskode ud?

Et stærkt kodeord indeholder mindst 8 tegn, og er en tilfældig kombination af symboler, numre, samt store og små bogstaver. Koden bør bestå af tilfældige tegn, som ikke minder om ord fra ordbogen, og desto flere tegn, jo stærkere vil koden være. Der kan med fordel bruges totrinsbekræftelse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på avxperten.dk

Kan man ændre pinkoden på sit dankort?

Nej, det er ikke muligt at ændre sin pinkode.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nykredit.dk

Kan ikke logge ind på NemID app?

I langt de fleste tilfælde vil en opdatering af app'en løses problemet. Du opdaterer nøgleappen under fanen opdateringer i App Store. Hvis det ikke løser problemet, skal du afinstallere app'en og installere den på ny.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Kan man bruge NemID uden nøglekort?

NemID nøgleapp er et digitalt supplement til dit nøglekort. Med NemID nøgleapp kan du bruge dit NemID direkte fra din smartphone eller tablet - uden at have dit nøglekort ved hånden.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Kan man lave NemID uden pas?

Du kan bruge en af nedenstående former for gyldig (ikke udløbet) billedlegitimation: Nationalt kørekort udstedt i et EU/EØS land, Grønland eller Færøerne*) Pas udstedt af offentlig myndighed i hjemland (ikke provisorisk pas) Forsvarets identitetskort (fra DK)

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Er Nets og NemID det samme?

Med NemID medarbejder signatur introducerede Nets DanID en ny måde at anvende digital signatur på. Nu kan man som bruger vælge om man ønsker enten nøglefil, nøglekort, hosted PKI eller på en token.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nets.eu

Hvorfor kan jeg ikke betale med mit kort på nettet?

Hvis du har Visa/Dankort

Det kan skyldes, at du ikke har tilknyttet dit telefonnummer til dit Visa/Dankort, eller ikke har oprettet et personligt kodeord til kortet. Du kan tilknytte dit telefonnummer og oprette et personligt kodeord til dit Visa/Dankort på nets.eu/3ds.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på danskebank.dk

Hvordan får jeg et nyt nøglekort?

Du skal legitimere dig med dit danske pas eller kørekort. Dit nye nøglekort sendes med posten. Skal du bruge et nyt med det samme, kan du hente et nyt nøglekort i borgerservice eller kontakte din bank. Vær opmærksom på at NemID er strengt personligt, der ydes derfor kun support til ejeren af det pågældende NemID.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu

Kan jeg logge på netbank uden MitID?

Siden 31. oktober 2022 har du ikke kunnet bruge NemID til at logge på netbank og til at godkende betalinger på nettet. I stedet skal du bruge MitID eller andre metoder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på aeldresagen.dk

Kan ikke komme på min bank med MitID?

Hvis du kan logge på din netbank med MitID men ikke på e-Boks, kan det skyldes, at du ikke har knyttet en offentlig signatur til dit MitID. Dette er et krav, hvis du ønsker at benytte dit MitID til andet end din bank.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på brugersupport.e-boks.dk

Hvornår er sidste frist for at få MitID?

Du kan få MitID på flere måder. Du kan få MitID ved at scanne dit pas i MitID appen eller ved at møde op i Borgerservice. Muligheden for at anvende NemID til at få MitID via MitID.dk ophører den 5. juni 2023.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på nemid.nu