Hvis man ikke når færgen?

- Er færgen 1 time forsinket ved ankomst, har du ret til 25 procent af billetprisen. - Er færgen 2 timer forsinket ved ankomst, har du ret til 50 procent af billetprisen. Er sejltiden over 4 timer, skal forsinkelsen være større, før du har ret til kompensation.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på passagerpulsen.taenk.dk

Hvad sker der hvis man kommer for sent til færgen?

Ja, hvis forsinkelsen var uforudsigelig og ikke din egen skyld, dækker rejseforsikringen dine ekstra transportudgifter samt kost og logi, indtil du har indhentet rejseruten.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på topdanmark.dk

Kan man afbestille en færgebillet?

Husk, der altid er 24 timers fortrydelsesret efter booking af en billet. Du kan afbestille en billet på to måder afhængig af, om du skal afbestille en ubenyttet eller delvist benyttet billet. Afbestil ubenyttede billetter: Du afbestiller billetter, der ikke er benyttet, via Min booking.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

Kan man få refunderet sin færgebillet?

Ubrugte eller delvist brugte billetter samt forudbestilte måltider ombord kan annulleres og refunderes. Annulleres en ubrugt billet, refunderes billettens fulde pris. Ønsker du at annullere en delvist benyttet billet, refunderes den evt. restværdi af den oprindelige billetpris.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

Kan man købe smile billet ved færgen?

- Billetten kan refunderes inden for 24 timer i henhold til de gældende billetbetingelser. - Billetten kan kun købes online og vil kun være tilgængelig for dig, hvis du har valgt en SMILE Point-billet på udrejsen. - Prisen på billetten gælder uanset om det er til Gedser-Rostock eller Rødby-Puttgarden og uanset sæson.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

7 Tricks til at Falde Hurtigt i Søvn



Kan man købe billet ved færgen?

Det er enkelt at købe billet i havnen. Hvis du ikke allerede har booket billet på scandlines.dk eller i vores app, er det nemt at købe billet i en automat i Blå bane eller hos en medarbejder i Gul bane.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

Hvad er en dagsbillet?

1-dagsbilletten er en tur/returbillet til dig, der skal ud og hjem samme dag.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

Kan man ændre sin færgebillet?

SÅDAN GØR DU: Log ind med dit reservations- og telefonnummer. Vælg ny afgang, eller tilføj de ting, du ønsker. Få oplyst en pris på din nye billet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på molslinjen.dk

Hvor sent kan man ændre billet Molslinjen?

Alle reservationer til MOLSLINJENs færger kan ændres helt frem til planmæssig afgang. Har du brug for at ændre din reservation, kan du nemt og hurtigt gøre det her: Ændre billet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på helpdesk.molslinjen.dk

Kan man aflyse Molslinjen?

Billetten kan refunderes frem til det bestilte afgangstidspunkt efter følgende regler: Afbestilles billetten mere end 14 dage før det bestilte afgangstidspunkt, beregnes et refunderingsgebyr pr. booking på 20 % af billettens pris, dog mindst DKK 100, som modregnes i tilbagebetalingsbeløbet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på molslinjen.dk

Hvad koster det at afbestille en rejse?

Ved afbestilling senere end 40 dage før og senest 21 dage før den aftalte rejsedag, har rejsebureauet ret til at beregne sig 60 % af rejsens pris, dog minimum depositum samt evt. afbestillingsforsikring, (års)rejseforsikring og andre gebyrer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på spies.dk

Kan man afbestille sin rejse?

Kan du selv af afbestille din pakkerejse? Afbestiller du din rejse, får du næppe alle dine penge tilbage. Rejsebureauet kan beholde beløbet for de udgifter de har haft, som de ikke kan få refunderet – men du skal have en begrundelse for det beløb, du får tilbage. Rejsebureauet kan tilbyde dig at ombooke din rejse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på taenk.dk

Hvordan afbestiller jeg en rejse?

Hvis du er nødsaget til at afbestille din rejse, skal du informere dit rejsebureau med det samme. Har du selv booket fly, hotel og lignende er det vigtigt, at du afbestiller hos hver enkelt leverandør. Herefter kan du let anmelde skaden online.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på gouda.dk

Kan man blive i bilen på færgen?

Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt for passagerer at blive i deres køretøjer, når færgen er på havet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på stenaline.dk

Hvor lang tid i forvejen skal man være ved færgen?

Check ind i havnen senest 15 minutter før afgang

Har du reserveret plads på en afgang, skal du være checket ind i havnen min. 15 minutter før planmæssig afgang.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på scandlines.dk

Hvor meget vind skal der til før færgen ikke sejler?

Hvor meget skal det blæse før man ikke sejler? vind- hastighed 6-8 m/s, vindstyrke 4) huske, at sejlads kan være ubehageligt og farligt for nogle børn samt for nervøse og uerfarne sejlere. I frisk vind (dvs.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på skagenonline.dk

Hvornår skal man senest være ved MOLSLINJEN?

Seneste tjek ind er 5 minutter før afgang, og du skal bruge banen markeret "Business BlueClass".

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på molslinjen.dk

Kan man ændre sin færgebillet Bornholm?

Har du brug for at ændre din reservation, kan du nemt og hurtigt gøre det her: Ændre billet. Din oprindelige reservation bruges til hel eller delvis betaling af den ændrede reservation, og er der en merpris betales denne i forbindelse med din ændring. Se også betingelserne der er knyttet til din reservation her.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på bornholmslinjen.dk

Kan man ringe til MOLSLINJEN?

Telefonnummeret er 70 10 14 18.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på helpdesk.molslinjen.dk

Hvor meget skal det blæse før Molslinjen ikke sejler?

Generelt sejler vi i vindstyrker i op til 27 m/s, og hvis man ser et år tilbage, vil man observere mindre end en håndfuld aflysninger på grund af vejret”, skriver chefkaptajn Flemming Ejlersen i en E-mail til Maritime Danmark.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på maritimedanmark.dk

Hvor lang tid tager det med Molslinjen?

Overfarten med MOLSLINJEN tager ca. 80 minutter på Aarhus-Odden ruten. Og på den korte tid sparer du cirka 200 kilometer og 10 til 15 liter brændstof. Sejler du via Ebeltoft-Odden i løbet af foråret og sommeren? Så er du endnu hurtigere fremme.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på molslinjen.dk

Hvad koster det at ændre en kombardo billet?

Du skal bruge dit bookingnummer og dit mobilnummer for at ændre billetten, og det gør du her. Du skal være opmærksom på, at det koster 39 kroner at ændre din billet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på kombardoexpressen.dk

Hvor lang tid gælder en billet?

Enkeltbilletter på 9 zoner eller mere er gyldige til én naturligt fremadskridende rejse fra afrejsezonen til destinationszonen med bus, tog og metro den dag, hvor den er købt. Ved skift af transportmiddel skal den fortsatte rejse påbegyndes ved først mulige lejlighed efter skiftet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på dinoffentligetransport.dk

Hvordan køber man en dagsbillet?

Du skal købe billet, inden du stiger på toget eller metroen. Du køber billetter i billetautomaterne, der tager imod kontanter og de mest almindelige kreditkort, og i 7 Eleven kioskerne på stationerne. I Københavns lufthavn og på Københavns Hovedbanegård er der billetkontor med personlig betjening samt billetautomater.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på visitcopenhagen.dk