Hvordan indsætter?

Du kan bruge tastaturgenveje til at kopiere og indsætte:
  1. PC: Ctrl+c for at kopiere, Ctrl+x for at klippe og Ctrl+v for at indsætte.
  2. Mac: ⌘+c for at kopiere, ⌘+x for at klippe og ⌘+v for at indsætte.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Hvordan indsætter man et billede?

Indsætte billeder
  1. Gør et af følgende: Vælg Indsæt > Billeder > Denne enhed for et billede på din pc. Vælg Indsæt > Billeder > Lagerbilleder for billeder eller baggrunde i høj kvalitet. Vælg Indsæt > Billeder > Onlinebilleder for et billede på internettet.
  2. Vælg det ønskede billede, og vælg derefter Indsæt.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan indsætter man tekst i Word?

Tryk på Ctrl+C. Bemærk!: Sørg for, at markøren ikke er inden i tekstfeltet, men på kanten af tekstfeltet. Hvis markøren er inde, kopieres teksten, ikke tekstfeltet, når du trykker på Ctrl+C. Vælg en placering, og tryk på Ctrl+V for at indsætte teksten i tekstfeltet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan indsættes bilag i Word?

Du kan indsætte en kopi af filen i en anden, ved at integrere den.
  1. Klik på Indsæt > Objekt.
  2. Vælg Opret fra fil.
  3. Vælg Gennemse og gå til den fil, du vil bruge.
  4. Vælg Indsæt.
  5. Vælg Vis som ikon og vælg derefter OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan indsætter man et word dokument i et andet?

Hvis du vil indsætte en kopi af filen i en anden, skal du integrere den eller oprette et link til den.
  1. Gå til Indsæt > objekt.
  2. Vælg Opret fra fil.
  3. Vælg Gennemse, og vælg den fil, du vil bruge.
  4. Vælg Indsæt.
  5. Vælg Vis som ikon for at integrere eller Link til fil for et link.
  6. Vælg OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Indsæt en Fodnote i Word



Hvordan indsætter man en PDF fil i et word dokument?

Føje en PDF-fil til en Office-fil
  1. Klik på Indsæt > Objekt i gruppen Tekst. I Outlook skal du klikke i brødteksten i et element, f. eks. i en mail eller en kalenderbegivenhed.
  2. Klik på Opret fra fil > Gennemse.
  3. Gå til den . pdf-fil, som du vil indsætte, og klik derefter på Åbn.
  4. Klik på OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man indsætte en PDF i et word dokument?

Afhængigt af hvilken version af Word eller Outlook du bruger, kan du indsætte en række forskellige objekter (f. eks PDF-filer, Excel-diagrammer eller regneark eller PowerPoint-præsentationer) i et Word dokument eller en mail ved at sammenkæde eller integrere dem.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor kan jeg ikke indsætte sidetal i Word?

Vælg Indsæt > Sidetal, og vælg derefter den ønskede placering og typografi. Hvis du ikke vil have vist et sidetal på den første side, skal du vælge Speciel første side. Hvis du vil have nummereringen til at starte med 1 på den anden side, skal du gå til Sidetal > Formatér sidetal og angive Begynd med til 0.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sætter man Excel ind i Word?

Kopiere et Excel-diagram
  1. I Excel skal du klikke på det diagram, du vil kopiere til et andet Office-program, og derefter trykke på Ctrl+C.
  2. Åbn det andet Office-program, klik på det sted, hvor du vil indsætte diagrammet, og tryk derefter på Ctrl+V.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvad er forskellen på bilag og appendix?

Her kan du læse om, hvad et bilag eller appendiks er.

Et bilag eller appendiks er en samling af det materiale, du gerne vil stille til rådighed for læseren, men som ikke hører hjemme inde i opgaven, fx på grund af materialets omfang. Bilag tæller derfor normalt ikke med i opgivelsen af tegn i din opgave.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på studypedia.au.dk

Hvordan indsætter man sin underskrift i Word?

I menuen Indsæt skal du vælge Autotekst > Ny. Feltet Opret ny autotekst åbnes. Skriv et navn til signaturblokken ud for Navn, og vælg OK. Når du vil bruge denne signatur, skal du anbringe indsætningspunktet, der hvor du vil indsætte underskriftsblokken.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sætter man to Word dokumenter sammen?

Klik på Gennemse > Sammenlign > Kombiner. Klik på pilen under Oprindeligt dokument, og klik derefter på det dokument, der indeholder de kombinerede ændringer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan kopier man og indsætter?

Du kan bruge tastaturgenveje til at kopiere og indsætte:
  1. PC: Ctrl+c for at kopiere, Ctrl+x for at klippe og Ctrl+v for at indsætte.
  2. Mac: ⌘+c for at kopiere, ⌘+x for at klippe og ⌘+v for at indsætte.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Hvordan indsætter man illustrationer i Word?

Klik på Figurer i gruppen Illustrationer under fanen Indsæt. På fanen Format, som vises, når du har indsat en tegnefigur, kan du gøre et af følgende: Indsæt en figur. Du skal klikke på en figur under fanen Formatér i gruppen Indsæt figurer, og derefter skal du klikke et sted i dokumentet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sætter man et billede ved siden af tekst i Word?

Placere et billede i midten af et dokument

Du kan tilføje et billede, en figur eller et billede i midten af et dokument og få teksten til at flyde rundt om. Markér et billede. Gå til Billedformat eller Format > Ombryd tekst > Kvadrat. Vælg Placering > Flere layoutindstillinger.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man indsætte en pdf i Excel?

Integrer et objekt i et regneark
  1. Klik i den celle i det regneark, hvor du vil indsætte objektet.
  2. Klik på Objekt. ...
  3. Klik på fanen Opret fra fil i dialogboksen Objekt.
  4. Klik på Gennemse, og vælg den fil, du vil indsætte.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan indsætter man i Excel?

Sådan indsætter du en enkelt række: Højreklik på hele rækken, hvorover du vil indsætte den nye række over, og vælg derefter Indsæt rækker. Sådan indsætter du flere rækker: Markér det samme antal rækker, hvorover du vil tilføje nye rækker. Højreklik på markeringen, og vælg derefter Indsæt rækker.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man sætte en pdf ind i Excel?

Indsæt en PDF fil i Excel
  1. Åbn dit Excel regneark og klik på fanebladet Indsæt og længst til høje på menulinjen skal du klikke på Objekt.
  2. Et dialogvindue åbnes og vælg her Adobe Acrobat Document i rullemenuen Objekttype.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på e-gear.dk

Hvordan laver man en sidetal i Word?

Tilføje sidetal i et sidehoved eller en sidefod i Word
  1. Dobbeltklik på det ønskede sidetal i sidehovedet eller sidefoden.
  2. Gå til Indsæt > Sidenummerering.
  3. Vælg Nuværende placering.
  4. Vælg en typografi.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver man sin egen forside i Word?

Tilføje en forside
  1. Klik på Forside i gruppen Sider under fanen Indsæt.
  2. Klik på et forsidelayout i galleriet med valgmuligheder. Når du har indsat en forside, kan du erstatte eksempelteksten med din egen tekst ved at klikke for at markere et område af en forside, f. eks. titel, og skrive din tekst.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver man forside uden sidetal?

Fjern sidetallet på den første side

Gå til Indsæt > Sidehoved eller Sidefod > Rediger sidehoved eller Rediger sidefod. Vælg Speciel første side. Bemærk!: Speciel første side kan anvendes på den første side i en hvilken som helst sektion i dokumentet, og ikke kun på første side.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan konvertere man PDF til Word gratis?

Sådan konverterer du PDF-filer til Word-dokumenter:

Klik på "Eksportér." Hvis din PDF indeholder scannet tekst, vil Acrobat Word-konverteren automatisk køre tekstgenkendelse. Gem din nye Word-fil: Navngiv din konverterede fil, vælg DOC- eller DOCX-filformatet og klik på knappen "Gem". Det var alt!

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på adobe.com

Hvordan laver man PDF om til Excel?

Åbn en PDF-fil i Acrobat.
  1. Åbn en PDF-fil i Acrobat.
  2. Klik på værktøjet "Eksporter PDF" i panelet til højre.
  3. Vælg "regneark" som dit eksportformat, og vælg derefter "Microsoft Excel Workbook."
  4. Klik på "Eksportér." Hvis dine PDF-dokumenter indeholder scannet tekst, vil Acrobat automatisk køre tekstgenkendelse.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på adobe.com

Hvorfor kan jeg ikke redigere i PDF?

Hvis du kun kan få vist en PDF-fil, kan det skyldes, at du ikke kan redigere filen, fordi tilladelsesniveauet er angivet til "skrivebeskyttet" eller "kun se". Du kan f. eks. omgå dette ved at eksportere din PDF-fil fra Adobe Acrobat til et andet program, f.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på experience.dropbox.com

Kan man lave en PDF-fil om til Word?

Svaret er: “Ja, du kan konvertere PDF til Word, eller rettere sagt, du kan åbne PDF-filen i Word”. Herunder viser vi dig, hvordan du kan åbne en PDF-fil i Microsoft Word.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på officekursus.dk