- Gå til Teams. i venstre side af appen. Vælg den kanal, du vil mødes i, på listen.
- Se efter Møde- i øverste højre hjørne under fanen Indlæg. Vælg Møde nu på rullelisten. ...
- Giv mødet en titel, og vælg, om du vil medtage video.
- Når du er klar, skal du trykke på Deltag nu.
Hvordan inviterer man til møde på Teams?
Når du planlægger eller redigerer et møde i din Teams-kalender, skal du bruge feltet Tilføj nødvendige deltagere eller Tilføj valgfrie deltagere for at søge efter og invitere personer.
Hvordan laver man et link til et møde i Teams?
- Hvis du er teamejer, skal du gå til dit team, der er angivet i venstre side af appen.
- Vælg Flere indstillinger > Få link til team.
- Vælg Kopiér , og send derefter linket til den person, du vil invitere til dit team.
Hvordan opretter jeg et møde i Teams?
- Åbn Outlook, og skift til kalendervisningen.
- Vælg Teams-møde øverst på siden under fanen Hjem.
- Vælg, hvilken konto du vil planlægge et Teams-møde med.
- Vælg Planlæg møde.
Hvordan joiner man et møde på Teams?
I Teams skal du vælge Kalender længst til venstre for at se dine møder. Find det møde, du vil deltage i, og vælg Deltag.
Hvordan inviterer jeg eksterne brugere til Teams møde?
Hvad kræver det at bruge Teams?
Du skal blot bruge en Microsoft-konto. Sådan får du en gratis basisversion af Microsoft Teams: Sørg for, at du har en Microsoft-konto. Hvis du bruger Skype, OneDrive, Outlook.com eller Xbox Live, har du allerede en konto, men såfremt du ikke har en, er det gratis at oprette en ny Microsoft-konto.
Hvordan deler man i Teams?
- Vælg OneDrive i Teams, og gå til Mine filer .
- Hold markøren over den fil, du vil dele, og vælg Del . Vælg Kopiér link. for at få et link, du kan indsætte i chat eller mail. Vælg Indstillinger for deling. ...
- Vælg Anvend for at gemme ændringer.
- Vælg Send .
Hvordan installerer jeg Teams på min computer?
Trin 2: Download og installer Teams
Klik på det lilla Teams-ikon. Klik på Hent Windows-appen. Klik på Gem fil. Klik på filen for at installere appen på din computer.
Hvordan virker Teams-møde?
Deltag i et Teams-møde på internettet
Du kan stadig deltage i et Teams-møde. Vælg Klik her for at deltage i mødet i din mailinvitation. Du kan også bruge et opkaldsnummer og et konference-id fra mailen til at ringe op til mødet.
Kan man bruge Teams uden konto?
Selvom du ikke har en Teams-konto, kan du stadig deltage i et Teams-møde i mobilappen.
Hvordan får man Teams ind i Outlook?
Åbn Outlook , og gå til din kalender. Vælg Nyt møde under fanen Hjem . Tilføj oplysninger om onlinemødet ved at vælge Teams-møde eller Skype-møde. Det, der er tilgængeligt, afhænger af din organisation.
Er det gratis at bruge Teams?
Download Microsoft Teams-appen (gratis)
Hvordan laver man en gruppe i Teams?
- Tryk på Ny chat. nederst på skærmen.
- Skriv navnet, telefonnummeret eller mailen på dem, du vil medtage i gruppen, i søgefeltet. Du kan også vælge fra listen med forslag og derefter trykke på Næste. ...
- Skriv en meddelelse, og send.
Kan man selv oprette Teams?
Vælg Bliv medlem af eller opret et team. Her kan du oprette dit eget team eller finde teams, der allerede er oprettet. Vælg Opret team for at oprette et nyt team. Giv teamet et navn, og skriv en kort beskrivelse, hvis du har lyst.
Hvordan booker man et Teams møde i Outlook?
- Vælg Ny begivenhed i kalenderen.
- Tilføj en titel til mødet.
- Vælg. ...
- Vælg et foreslået tidsrum for mødet, eller angiv manuelt en dato og start- og sluttidspunkter.
- Angiv en mødeplacering, og skub Teams-mødet til venstre eller højre efter behov:
- Vælg Send for at levere invitationen.
Hvordan bruger man Teams på iphone?
Åbn linket Du skal først installere Teams-appen på din telefon eller tablet. Ved at trykke på linket i den sendte mødeindkaldelse, kan du downloade Teams-appen til din telefon. Hvis du allerede har installeret appen, vil den åbne med det samme.
Hvorfor kan jeg ikke komme ind på Teams?
Kontrollér din internetforbindelse for at sikre, at den fungerer, ved at åbne en browser og besøge et websted. Log af Teams ved at vælge dit profilbillede i øverste højre hjørne af Teams og derefter vælge Log af i menuindstillingerne. Når Teams lukkes, skal du åbne det igen og logge på med din mail og adgangskode.
Hvor mange kan man være i et Teams møde?
Hvis du planlægger et stort onlinemøde eller forventer mere end 300 personer, er følgende muligheder og bedste fremgangsmåder for et mere vellykket stort møde. Bemærk!: Op til 1.000 inviterede kan nu deltage i et Teams-møde og interagere ved hjælp af chat, lyd og video.
Kan ikke se mig selv i Teams?
Fejlfinding af Teams på internettet
Kontrollér dine browserindstillinger: Det kan være nødvendigt at "tillade" dit kamera og/eller din mikrofon at arbejde i Teams. Bemærk!: Microsoft Teams på internettet understøttes i øjeblikket i Chrome, Edge, Firefox og Internet Explorer 11.
Hvor finder jeg indstillinger i Teams?
Teams er indstillet til automatisk at åbne og køre i baggrunden, så snart du starter din enhed. Hvis du lukker appen, vil den stadig køre i baggrunden. Du kan ændre disse indstillinger når som helst ved at klikke på dit profilbillede øverst i appen og derefter vælge Indstillinger > Generelt.
Hvordan gemmer man et dokument i Teams?
- I Teams skal du vælge OneDrive .
- Find den fil, du vil downloade, og vælg Flere handlinger. > Åbn >Rediger i Teams.
- Når filen åbnes, skal du vælge Filer > Gem som > Hent en kopi. Du kan også vælge en fil fra Mine filer i OneDrive og vælge Flere handlinger. > Download.
Hvor finder jeg link til Teams møde?
- Opret mødet i Teams.
- Gå til Kalender. i venstre side af Teams, og vælg det planlagte møde.
- Mødelinket vises som en URL-adresse. Kopiér den ved at vælge .
Er Teams en del af Office 365?
Med et abonnement på Microsoft 365kan du få: De nyeste produktivitetsapps, f. eks. Microsoft Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive og meget mere.
Hvorfor kan jeg ikke oprette et team i Teams?
Hvis du ikke kan se indstillingen Opret et nyt team, har du muligvis ikke de nødvendige tilladelser til at oprette dine egne teams. Kontakt din IT-administrator, som enten kan oprette et team for dig eller du kan aktivere disse tilladelser via Microsoft 365 Administration.
Hvordan laver man en gruppe?
- Log ind på Google Grupper.
- Klik på Opret gruppe øverst til venstre.
- Angiv oplysninger om gruppen, og vælg indstillinger. Oversigt over indstillinger.
- Klik på Opret gruppe. ...
- (Valgfrit) Næste trin: Vælg avancerede indstillinger for din gruppe.