Det er muligt at chatte med PostNord alle hverdage mellem 08:00-17:00, eller du kan henvende dig direkte til PostNords via e-mail, hvor du har mulighed for at få svar på dine spørgsmål. Alternativt kan du også ringe til PostNords kundeservice alle hverdage mellem 10:00-13:00 på +45 70 70 70 30.
Hvordan kommer man i personlig kontakt med PostNord?
Chat med os alle hverdage 09:00 - 16:00. Du finder chatten i appen under "support". Du kan også skrive til os via Kontaktformularen eller ringe til os. Kundeservice 70 70 70 30 - alle hverdage 10:00 til 13:00.
Hvis pakken ikke kommer frem PostNord?
Står din pakke som afleveret/udleveret i PostNord appen eller i TrackTrace på postnord.dk, men har du ikke modtaget pakken, så kontakt os via chat i appen eller via vores kontaktformular.
Hvordan klager man over PostNord?
Ankefunktionen er en uafhængig klageinstans, som behandler ankesager vedrørende brev- og pakkeservice samt logistik i Danmark. Ankefunktionen kan kontaktes ved at sende en mail til [email protected].
Hvilket nummer ringer PostNord fra?
Svindlere ringer i øjeblikket og udgiver sig for at være PostNord. Kaldende kommer blandt andet fra nummer 70 11 12 20. Modtager du et opkald, skal du ikke svare eller ringe tilbage.
Send pakke med Postnord / Postdanmark - www.pakke.dk [2020]
Kan man kontakte PostNord telefonisk?
Alternativt kan du også ringe til PostNords kundeservice alle hverdage mellem 10:00-13:00 på +45 70 70 70 30. Vi håber, at denne information er nyttig, og at din henvendelse til PostNord kundeservice bliver håndteret hurtigt og effektivt.
Hvem har nummer 70707030?
Er pakken væk, kan du uden for vores åbningstid ringe til Postnord kundeservice tlf. 70707030.
Hvad gør man hvis man ikke får sin pakke?
- Webshoppen trækker flere penge end aftalt.
- Du ikke modtager varen eller får en forkert vare.
- Du fortryder købet, inden du modtager varen, og webshoppen ikke tilbagebetaler dine penge.
Hvor er min pakke fra PostNord?
Alt du skal gøre er at tilgå vores tracking side og indtaste det PostNord tracking nummer, som er tilknyttet din pakke, og klik på "Spor din pakke". Herefter vil du kunne se din pakkes rejse hidtil samt den nuværende status på forsendelsen.
Hvordan efterlyser man en pakke?
- Pakke nr.
- Beskrivelse af udvendig emballering og pakkens udseende.
- Beskrivelse af indholdet i pakken.
- Kopi af salgsfaktura for pakkens indhold.
- Kopi af købsfaktura for pakkens indhold (indkøbspris for varen/varer ekskl.
Hvem skal efterlyse pakke?
Hvis en pakke går tabt eller bliver beskadiget under levering, er det afsenderens ansvar. Det betyder, at du som afsender skal kompensere for eventuelle økonomiske tab eller erstatte kundens vare med en ny. Dette gælder uanset om leveringen sker gennem en transportør eller du selv står for distributionen.
Hvor bliver min pakke leveret hvis jeg ikke er hjemme?
Hvis vi ikke kan komme af med pakken på adressen, lægger vi den til afhentning på posthuset - eller nærmeste erhvervsindlevering, hvis pakken vejer over 20 kg eller indeholder dæk og vi ikke kan stille pakken på adressen.
Hvem skal betale hvis en pakke forsvinder?
Forsvinder varen, før den bliver leveret til dig, skal du ikke betale for den. Det er sælgeren, der har risikoen for varen, indtil du får den leveret. Bliver varen skadet, før du får den leveret, kan du stille krav til sælgeren om, at varen bliver repareret, eller at du får en anden leveret.
Hvad gør man hvis ens pakke er leveret forkert?
Hvis en forsendelse leveres på den forkerte adresse, betragtes den som en fejllevering. I tilfælde af en fejllevering hentes forsendelsen ved hjælp af følgende procedure: Afhentningsholdet anmoder chaufføren i det pågældende område om en afhentning.
Hvordan ser mail fra PostNord ud?
PostNords mails om pakker sendes fra enten [email protected], [email protected], [email protected] eller [email protected].
Hvordan henter man en pakke fra PostNord?
Ved pakkebokse får du besked via sms, e-mail, PostNords app eller blanket, når din pakke er klar til afhentning. Herefter har du 7 dage til at afhente den. Du modtager 2 pinkoder, du skal taste på Pakkeboksens skærm, hvorefter pakkelågen åbner. Download eller åben PostNord appen på din telefon.
Hvor sent på dagen kommer PostNord?
Vi leverer pakker fra dag til dag på alle hverdage fra kl. 07.00 - 21.00. Vil du modtage pakker på din adresse, selv om du ikke er hjemme, kan du tilmelde dig Modtagerflex via PostNord appen.
Hvor længe ligger en pakke hos PostNord?
Er din forsendelse lagt på posthuset, efter vi har forsøgt at aflevere den på din adresse, skal du hente den inden 14 dage. Er din forsendelse sendt direkte til posthus eller Pakkeboks (Hent-selv pakke), skal du hente den indenfor 7 dage.
Hvordan ser man hvor ens pakke er?
Indtast dit forsendelsesnummer i Track & Trace i PostNord appen eller på postnord.dk. Har PostNord modtaget din pakke, er den på vej til dig. Du vil modtage den førstkommende hverdag (Hent-selv pakker bliver leveret til posthus i weekenden).
Hvem har ansvaret for mistet pakke?
GLS, DHL og PostNord fralægger sig ansvaret for pakken, når de har afleveret den uden for døren. Bliver pakken stjålet efter leveringen, kan du altså ikke søge erstatning hos fragtfirmaerne.
Hvem er ansvarlig for mistet pakke?
Det klare udgangspunkt er, at ansvaret først overgår til kunden, når der er sket levering. Hvis kunden ikke er hjemme, vil der være sket levering, når pakken er lagt i kundens postkasse, eller hvis den efter aftale med kunden fx er lagt i kundens garage eller foran kundens hoveddør.
Hvor lang tid må en vare være forsinket?
§ 74. Medmindre andet er aftalt vedrørende leveringstidspunktet, skal sælgeren levere salgsgenstanden uden unødig forsinkelse. Medmindre andet er aftalt, skal sælgeren endvidere levere salgsgenstanden senest 30 dage efter aftalens indgåelse.
Hvem er 70111220?
Det skriver postselskabet i en pressemeddelelse. Derfor opfordres borgere til ikke at modtage opkald fra telefonnummeret 70111220, da opkaldene ikke kommer fra PostNord. I stedet er der tale om et såkaldt scam, hvor svindlere udgiver sig for at være fra PostNord.
I hvilke lande er PostNord?
I hvilke lande driver PostNord forretning? PostNord er en fusion af de nationale postvirksomheder i Sverige og Danmark. Udover Danmark og Sverige finder du også PostNord i Norge og Finland, hvor vi primært udfører logistikopgaver. Derudover har vi mindre aktiviteter i andre europæiske lande.
Hvornår er PostNord hos mig?
Vi omdeler breve, pakker mandag til fredag mellem kl. 7–21.