Hvordan laver man en kopi af et Excel ark?

Kopiér et regneark i den samme projektmappe
  1. Højreklik på regnearksfanen, og vælg Flyt eller kopiér.
  2. Markér afkrydsningsfeltet Opret en kopi.
  3. Vælg, hvor du vil placere kopien, under Før ark.
  4. Vælg OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan kopierer man Excel?

Hvis du vil flytte rækker eller kolonner, skal du klikke på Klip. eller trykke på Ctrl+X i gruppen Udklipsholder under fanen Hjem. Hvis du vil kopiere rækker eller kolonner, skal du klikke på Kopiér. eller trykke på Ctrl+C i gruppen Udklipsholder under fanen Hjem.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan ikke kopiere fra Excel?

Åbn Excel-filen > Gå til > Filer > Avanceret > Rul til Klip, Kopier og Sæt ind > Aktiver afkrydsningsfeltet 'Klip, kopier og sorter indsatte objekter med deres overordnede celler' > Rul længere ned til "Visningsindstillinger for denne projektmappe" > Markér kombinationsboksen 'Alle' under 'For objekter, vis', > klik på ...

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på answers.microsoft.com

Hvordan laver man et delt Excel ark?

Tip!: Hvis de bruger den nyeste version af Excel 2016 til Microsoft 365 -abonnenter, kan de åbne filen direkte i Excel appen. De kan klikke på Filer > Åbn... > Delt og derefter vælge en fil, der er delt af en anden person.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan kopierer man Excel til Word?

Markér de data, du vil kopiere, i Excel, og tryk derefter på Ctrl+C. Åbn det andet Office-program, klik på det sted, hvor du vil indsætte dataene, og tryk derefter på Ctrl+V. Klik på Indstillinger for Sæt ind ud for dataene, og vælg, hvordan du vil indsætte dem.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Excel Quick Tip: How to Quickly Duplicate a Sheet



Hvordan kopierer man?

Kopier og indsæt tekst i Android
  1. Tryk og hold på et ord på en webside for at markere det.
  2. Træk i markørerne for at markere den ønskede tekst.
  3. Tryk på kopier-ikonet på værktøjslinjen øverst på skærmen:
  4. Tryk på feltet, hvor du ønsker at indsætte teksten. ...
  5. Tryk på indsæt-ikonet på værktøjslinjen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.mozilla.org

Hvordan laver jeg Excel om til PDF?

Sådan konverterer du en Excel-fil til en PDF:

Vælg fil,og åbn den i Microsoft Excel. Konverter Excel-regneark til PDF-format: På Windows skal du klikke på Acrobat-fanen, og derefter klikke på "Opret PDF.”

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på adobe.com

Hvordan laver man tilfældige tal i Excel?

Bemærkninger. Hvis du ønsker at bruge SLUMP til at frembringe et tilfældigt tal, men ikke ønsker, at tallene skal ændres, hver gang cellen beregnes, kan du indtaste =SLUMP() på formellinjen og derefter trykke på F9 for at ændre formlen til et tilfældigt tal.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan arbejder man flere i samme Excel ark?

Sakset fra Excels hjælpefunktion: "Klik på Del projektmappe i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Redigering. Marker afkrydsningsfeltet Tillad, at flere brugere kan foretage ændringer samtidig, og klik derefter på OK. Gem projektmappen, når du bliver spurgt om det.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på computerworld.dk

Hvordan printer man Excel ark?

Klik på regnearket, og markér derefter det dataområde, du vil udskrive. Vælg Filer, og klik derefter på Udskriv. Under Indstillinger skal du vælge pilen ud for Udskriv aktive ark og vælge den relevante indstilling. Vælg Udskriv.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan ganger man to felter i Excel?

Gang tal der står i to separate celler. I en tredje celle skriver du '=' og vælger den første celle du vil bruge i regnestykket, indtaster dernæst gange-symbolet (*) og vælger så den anden celle. Tryk 'Enter' og du vil se resultatet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på officekursus.dk

Hvordan låser man et dokument i Excel?

Vælg Fil > Info. Markér feltet Beskyt projektmappe, og vælg Kryptér med adgangskode. Angiv en adgangskode i feltet Adgangskode, og vælg derefter OK. Bekræft adgangskoden i feltet Angiv adgangskoden igen, og vælg derefter OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan samler man rækker i Excel?

Klik på Gruppe i gruppen Disposition under fanen Data. Klik derefter på Rækker i dialogboksen Gruppe, og klik derefter på OK. Tip!: Hvis du markerer hele rækker i stedet for blot cellerne, grupperer Excel automatisk efter række – dialogboksen Gruppér åbnes ikke engang.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan kopier man en tekst på computer?

Du kan bruge tastaturgenveje til at kopiere og indsætte:
  1. PC: Ctrl+c for at kopiere, Ctrl+x for at klippe og Ctrl+v for at indsætte.
  2. Mac: ⌘+c for at kopiere, ⌘+x for at klippe og ⌘+v for at indsætte.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.google.com

Kan man vedhæfte PDF i Excel?

Excel, PowerPoint og Word
  1. Upload til OneDrive Uploader din fil til din OneDrive-konto, hvor du derefter kan dele via et direkte link eller en mail.
  2. Vedhæft en kopi i stedet Vælg at vedhæfte en fil til en mail eller vedhæfte en PDF-fil af filen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man vende et Excel ark?

Hvis du har et regneark med data i kolonner, som du vil rotere, så det omarrangeres i rækker, kan du bruge funktionen Transponer. Funktionen gør det muligt at rotere dataene fra kolonner til rækker eller omvendt. på fanen Hjem, eller tryk på CTRL+C. Bemærk!: Sørg for, at du kopierer dataene for at gøre dette.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man søge i et Excel ark?

Tryk på Ctrl+F, eller gå til Hjem > Find & Vælg > Søg. Skriv den tekst eller de tal, du vil søge efter, i Søg efter. Vælg Find næste for at køre søgningen.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan opløfter man et tal i Excel?

Markér de tegn i en celle eller et celleområde, du vil formatere. Klik på dialogboksstarteren Skrifttype i gruppen Skrifttype Indstillinger fanen Startside. Tryk på Ctrl+1. Markér feltetHævet eller Sænket skrift under Effekter, og klik på OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver man flere linjer i en celle i Excel?

Indsæt flere rækker i et Excel-regneark
  1. Hvis du vil indsætte flere rækker, skal du markere rækkerne over det sted, hvor du vil indsætte rækker.
  2. Markér det samme antal rækker, som du vil indsætte. Hvis du f. eks. ...
  3. Højreklik på de markerede celler, og klik derefter på Indsæt. De nye, tomme rækker vises i regnearket.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan vender man en talrække i Excel?

Sådan kan du transponere celleindhold:
  1. Kopiér celleområdet.
  2. Markér de tomme celler, hvor du vil indsætte de transponerede data.
  3. På fanen Hjem skal du vælge ikonet Sæt ind og vælge Indsæt transponer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man gemme Excel som PDF?

Gem som en PDF-fil

Vælg Filer > Eksportér. Vælg Opret PDF/XPS. Gå til den mappe, hvor du vil gemme filen. Skriv et filnavn, og vælg Publicer.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver jeg et dokument til PDF?

Du kan bruge Word, PowerPoint og OneNote til internettet til at konvertere dit dokument til en PDF-fil.
  1. Vælg Filer > Udskriv > Udskriv (i PowerPoint skal du vælge et af tre formater).
  2. I rullemenuen under Printer skal du vælge Gem som PDF og derefter vælge Gem.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver man et dokument om til en PDF-fil?

Åbn, og vælg "Værktøjer"> "Opret PDF". Marker den filtype, som du ønsker at skabe en PDF på basis af: enkelt fil, flere filer, scanning eller andre muligheder. Klik på "Opret" eller "Næste" afhængig af filtypen. Følg anvisningerne om at konvertere til PDF og gem i din ønskede placering.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på adobe.com

Hvordan kopierer man et helt dokument?

Tryk på Ctrl+A på tastaturet for at fremhæve al tekst i dokumentet. Tip!: Du kan også fremhæve hele dokumentet ved at placere musens markør i venstre margen og derefter klikke hurtigt med venstre museknap tre gange i træk. Tryk på Ctrl+C for at kopiere hele den fremhævede markering.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com