- Klik på Filer > Eksportér.
- Klik på Opret uddelingskopier under Eksportér og klik på Opret uddelingskopier under Opret uddelingskopier i Microsoft Word.
- Klik på det sidelayout, du vil have, i dialogboksen Send til Microsoft Word, og gør derefter et af følgende:
Hvordan indsætter man PowerPoint i Word?
Tryk på Ctrl+C. Skift til det Word dokument, og klik derefter på det sted, hvor oplysningerne skal vises. Klik på pilen under Sæt ind i gruppen Udklipsholder under fanen Hjem, og klik derefter på Indsæt speciel. På listen Som skal du vælge Microsoft PowerPoint-præsentationsobjekt eller Microsoft PowerPoint-slideobjekt.
Hvordan kopierer man en PowerPoint?
Vælg den eller de slides, du vil kopiere, og klik derefter på Kopiér under fanen Hjem. Hvis du vil markere flere sekventielle slides, skal du klikke på den første slide, trykke på Skift og derefter klikke på den sidste ønskede slide.
Hvordan udskriver man et PowerPoint med noter?
- Klik på Filer > Udskriv.
- Vælg den ønskede printer under Printer.
- Under Indstillinger ud for Slides på hele siden skal du vælge pil ned og derefter vælge Noter under Udskriftslayout.
- Klik på Udskriv.
Hvorfor kan jeg ikke eksportere fra Word til PowerPoint?
Eksportér et Word-dokument til PowerPoint
Gå til Filer > Eksportér > Eksportér til PowerPoint-præsentation. I vinduet Eksportér til præsentation skal du vælge et designtema til din præsentation og derefter vælge Eksportér. Word eksporterer og transformerer dokumentet og anvender det designtema, du har valgt.
Sådan konverteres PowerPoint-præsentation til et Word-dokument 2021
Hvordan laver man PowerPoint til PDF?
- Vælg Filer > Eksportér.
- Klik på Opret PDF/XPS-dokument og klik derefter på Opret PDF/XPS.
- Vælg i dialogboksen Udgiv som PDF eller XPS en placering, hvor filen skal gemmes. ...
- Hvis du eventuelt vil ændre den endelige PDF-fil, skal du gøre et af følgende: ...
- Klik på Publicer.
Kan man ændre en PDF-fil til Word?
- Gå til Filer > Åbn.
- Find PDF-filen, og åbn den (du skal muligvis vælge Gennemse og finde PDF-filen i en mappe).
- Du får en besked i Word om, at der laves en kopi af PDF-filen, og at indholdet konverteres til et format, der kan vises i Word.
Kan man printe PowerPoint ud?
Udskriv præsentationen
Vælg Filer > Udskriv. Ud for Printer skal du vælge den ønskede printer. Ud for Indstillinger skal du vælge de ønskede indstillinger: Udskriv alle slides: Sådan udskriver du hver slide på et enkelt ark eller skifter til blot at udskrive et udvalg af slides.
Hvordan downloader man en PowerPoint?
- Gå til microsoft365.com , og log på med din Microsoft 365-konto.
- Vælg Installér apps.
- Følg vejledningen i browseren for at downloade installationsprogrammet og starte installationen. ...
- Luk installationsvinduet, når det er færdigt.
Hvad kan man bruge i stedet for PowerPoint?
- Google Slides. ...
- Adobe Spark Video. ...
- Canva. ...
- PowToon. ...
- Explain Everything.
Hvilket format er PowerPoint?
ppt-format - Microsoft Support.
Hvordan kopierer man på Word?
Tryk på Ctrl+C for at kopiere, Ctrl+X for at klippe eller Ctrl+V for at indsætte teksten eller billedet (Windows), eller tryk på ⌘+C, ⌘+X eller ⌘+V (Mac).
Hvorfor kan jeg ikke kopiere tekst i Word?
Tryk Ctrl-tasten ned og hold den nede, mens du højreklikker på musen på det sted, hvor indholdet skal flyttes til. For at kopiere det markerede indhold: Tryk Shift+Ctrl-tasterne ned og hold dem nede, mens du højreklikker på musen på det sted, hvor indholdet skal kopieres til.
Hvordan sætter man et dokument ind i Word?
- Gå til Indsæt > objekt.
- Vælg Opret fra fil.
- Vælg Gennemse, og vælg den fil, du vil bruge.
- Vælg Indsæt.
- Vælg Vis som ikon for at integrere eller Link til fil for et link.
- Vælg OK.
Hvordan aktivere man Word?
Du aktiverer Office ved at logge på med en Microsoft-konto. Hvis vi registrerer din Microsoft konto, viser vi den på denne skærm. Efter du har logget på, tilføjes dit produkt til din Microsoft konto, så du kan geninstallere det senere, eller du kan administrere dit nye abonnement uden en produktnøgle.
Hvordan gemmer man et dokument i Word?
Gemme dit dokument
Klik på filer > Gem, Vælg eller Søg efter en mappe, Skriv et navn til dokumentet i feltet filnavn, og klik på Gem. Gem dit arbejde, mens du er på farten, ved at trykke på CTRL + S ofte. Hvis du vil udskrive, skal du klikke på fanen filer og derefter klikke på Udskriv.
Er PowerPoint gratis?
Gratis produktivitets-apps og -værktøjer fra Microsoft 365. Brug gratis versioner af Microsoft-produktivitetsapps, herunder Word, PowerPoint, Excel, Outlook og OneDrive. Du skal bare oprette en gratis Microsoft-konto eller logge på med en eksisterende konto, og så er du klar.
Hvor meget koster PowerPoint?
Laveste pris for Microsoft Powerpoint 2019 Windows er 634 kr.. Det er den bedste pris lige nu hos 1 butik. Sammenlign: Microsoft Kontorsoftware.
Kan man få gratis Word?
Word er tilgængelig som en standalone app til iOS og Android, og den er inkluderet i din Word-abonnement. Mobilappen indeholder mange af de samme funktioner som desktopversionen, såsom muligheden for at oprette og redigere dokumenter, formatere tekst, tilføje billeder og tabeller samt samarbejde med andre i realtid.
Hvordan viser man en PowerPoint?
Præsentationsvisning i PowerPoint viser dig den aktuelle slide, den næste slide og talerens noter, så du kan fokusere, mens du præsenterer og opretter forbindelse til dit publikum. Vælg fanen Slideshow. Markér afkrydsningsfeltet Brug præsentationsvisning. Vælg, hvilken skærm Præsentationsvisning skal vises på.
Hvordan laver man et billede gennemsigtigt i PowerPoint?
- Markér det billede eller objekt, du vil ændre gennemsigtigheden på.
- Vælg fanen Billedformat eller Figurformat , og vælg derefter Gennemsigtighed .
Hvordan udskriver jeg?
- Åbn Chrome på din computer.
- Åbn den side, det billede eller den fil, du vil udskrive.
- Klik på Fil. Udskriv. Du kan også bruge en tastaturgenvej: Windows og Linux: Ctrl + p. ...
- Vælg destinationen i det vindue, der vises, og angiv dine foretrukne indstillinger for udskrivning.
- Klik på Udskriv.
Hvordan indsætter man en PDF-fil i et word dokument?
- Klik på Indsæt > Objekt i gruppen Tekst. I Outlook skal du klikke i brødteksten i et element, f. eks. i en mail eller en kalenderbegivenhed.
- Klik på Opret fra fil > Gennemse.
- Gå til den . pdf-fil, som du vil indsætte, og klik derefter på Åbn.
- Klik på OK.
Hvordan laver man en PDF man kan skrive i?
Du kan tilføje eller indsætte ny tekst i et PDF-dokument ved hjælp af en hvilken som helst af de skrifttyper, der er installeret på systemet. Vælg Værktøjer > Rediger PDF > Tilføj tekst . Åbn en PDF, og vælg Værktøjer > Rediger PDF > Tilføj tekst.
Hvorfor kan jeg ikke redigere i PDF?
Hvis du kun kan få vist en PDF-fil, kan det skyldes, at du ikke kan redigere filen, fordi tilladelsesniveauet er angivet til "skrivebeskyttet" eller "kun se". Du kan f. eks. omgå dette ved at eksportere din PDF-fil fra Adobe Acrobat til et andet program, f.