- Åbn Chrome på din computer.
- Øverst til højre skal du klikke på Mere. Indstillinger.
- Klik på Dig og Google. Synkronisering og Google-tjenester.
- Klik på Administrer, hvad du synkroniserer under "Synkronisering".
- Klik på Tilpas synkronisering.
- Deaktiver de data, der ikke skal synkroniseres med din konto.
Hvordan slår man synkronisering fra?
Hvis du vil stoppe med at synkronisere dine indstillinger og fjerne dem fra skyen, skal du deaktivere indstillingerne for synkronisering på alle de enheder, der har forbindelse til din Microsoft-konto. Når det er gjort, skal du fjerne det fra din konto. Sådan gør du: Gå til https://account.microsoft.com/devices.
Hvordan slår man synkronisering fra på Word?
- Vælg ikonet OneDrive til arbejde eller skole. i meddelelsesområdet Windows nederst på skærmen, og vælg derefter ikonet Indstillinger. ...
- Vælg Indstillinger.
- Vælg Konto, og vælg derefter Vælg mappe.
- Vælg den mappe, du vil stoppe synkroniseringen af, og vælg derefter OK.
Hvad vil det sige at synkronisere?
Synkronisering er det at gøre ting samtidig, eller at bringe flere hændelser til at ske i et tidsmæssigt afhængigt forhold.
Hvordan synkroniserer jeg mine indstillinger i Windows 10?
For at finde Synkroniseringsindstillinger skal du vælge Start og derefter vælge Indstillinger > Konti > Synkroniser dine indstillinger.
Windows 10: How to Start or Stop Sync of Settings and Favorites Between Devices
Hvordan slår man synkronisering fra på OneDrive?
Android-enheder
Gå til Indstillinger, og vælg Lagerplads/hukommelse. Vælg OneDrive, og tryk på Fjern.
Hvor finder jeg indstillinger på pc?
Vælg knappen Start , og vælg derefter Indstillinger .
Hvordan stopper man synkronisering af mail?
- Åbn appen Indstillinger. på din enhed.
- Tryk på Brugere og konti.
- Deaktiver Synkroniser data automatisk.
Hvordan slår man synkronisering fra på Mac?
- Slut enheden til Mac. ...
- Vælg enheden i indholdsoversigten i Finder på din Mac. ...
- Klik på knappen Generelt i knappanelet.
- Vælg "Synkroniser automatisk, når denne [enhed] er tilsluttet" for at aktivere automatisk synkronisering.
- Klik på Anvend.
Hvordan synkronisere jeg?
- Åbn appen Indstillinger på din enhed.
- Tryk på Om Google-konto. Kontosynkronisering. Hvis du har mere end én konto på din enhed, skal du trykke på den, du vil synkronisere.
- Tryk på Mere. Synkroniser nu.
Kan man nulstille Word?
Du kan nulstille nogle Word-indstillinger, f. eks. tasterne Word-data og Indstillinger i registreringsdatabasen Windows, ved hjælp af fejlfindingsværktøjet, der findes i skabelonen Support.
Hvordan logger man ud af Word?
I en hvilken som helst Office-app skal du gå til Filer > Konto (eller Office-konto i Outlook) > Log af.
Hvordan slår man synkronisering fra i onenote?
Åbn den delte notesbog, hvor du vil deaktivere automatisk synkronisering mellem din computer og den delte notesbogsfil. Peg på Synkroniser i menuen Filer, og klik derefter på Arbejd offline.
Hvad sker der hvis man slår iCloud fra?
Slå iCloud fra
Hvis du logger af iCloud, synkroniserer iCloud ikke længere dine data og sikkerhedskopierer heller ikke længere oplysningerne på din iPhone, iPad eller iPod touch. Du kan beskytte dine oplysninger ved at sikkerhedskopiere din enhed fra din Mac eller pc.
Hvad sker der hvis jeg slår iCloud fra?
Når du logger ud af iCloud, bliver du også automatisk logget af App Store, iMessage og FaceTime. Hvis du vil fortsætte med at bruge App Store, skal du logge ind med dit Apple-id.
Hvordan slår man iCloud synkronisering fra?
Slå Synkronisering til eller fra
på din iPhone eller iPad. Tryk på din kontos profilbillede øverst til højre. Apps og enheder. Turn on sync [Slå synkronisering til] eller Turn off sync [Deaktiver synkronisering].
Hvordan stopper man Synkronisering af OneDrive Mac?
- Højreklik (eller ctrl-klik på Mac) på OneDrive-ikonet på proceslinjen (eller menulinjen).
- Vælg, hvor længe du vil afbryde midlertidigt: 2, 8 eller 24 timer, og kontrollér, at de hvide eller blå OneDrive skyikoner i meddelelsesområdet viser Afbrudt midlertidigt.
Hvordan logger man ud af Mac?
- Vælg Apple > Systemindstillinger på din Mac, og klik derefter på [dit navn] øverst i indholdsoversigten. Åbn indstillingerne til Apple-id for mig.
- Klik på Log ud i højre side (du skal måske rulle nedad).
- Følg instruktionerne på skærmen for at kopiere og hente dine data i iCloud.
Hvordan sletter man sine overførsler på Mac?
Slet arkiver i mappen Overførsler. Åbn denne mappe fra Dock, eller vælg Gå > Overførsler fra menulinjen i Finder. Hvis du bruger appen Mail til din e-mail, kan du vælge Postkasse > Fjern reklamepost fra menulinjen i Mail. Vælg også Postkasse > Fjern slettede emner.
Hvor finder jeg Mail indstillinger?
- Åbn Gmail-appen på din Android-telefon eller -tablet.
- Tryk på Menu. øverst til venstre.
- Tryk på Indstillinger .
- Vælg din konto.
- Tryk på Administrer notifikationer.
- Du kommer til systemindstillingerne i Gmail, hvor du kan aktivere notifikationer for Gmail.
Hvordan stopper man uønskede Mail?
- Gå til Gmail på din computer.
- Åbn meddelelsen.
- Klik på Mere. øverst til højre.
- Klik på Bloker [afsender].
- Hvis du har blokeret en person ved en fejl, kan du ophæve blokeringen ved at følge samme fremgangsmåde.
Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende mails?
Hvis din mailopsætning af kørt fint og du har kunne sende mails lige indtil nu, så skyldes det som oftest en af følgende ting: Din udbyder har ændret krav til serverindstillinger. Du har skiftet koden uden at opdatere den i mailprogrammet. Din udbyder har blokeret din mail pga formodet spam.
Hvad sker der hvis jeg nulstiller min pc?
Advarsel!: Alle dine personlige filer bliver slettet, og dine indstillinger nulstilles. Alle de apps, du har installeret, bliver fjernet. Kun de apps, der blev leveret sammen med din pc, bliver geninstalleret.
Hvordan får man mere plads på computer?
- Vælg Start > Indstillinger > System > Lager > Rensningsanbefalinger.
- Gennemse hver af kategorierne, herunder Midlertidige filer, Store eller ubrugte filer, Filer synkroniseret til skyen og ubrugte apps, og vælg elementerne du vil fjerne.
Hvordan finder jeg ud af hvad der fylder på min computer?
Åbn først Indstillinger og klik på det første punkt i menuen, System. På listen i venstre side klikker du nu på Lager, og så får du et overblik over computerens drev. Klik derefter på et af drevene for at se, hvad der optager plads. Computeren undersøger nu kort, hvor meget lagerplads de forskellige kategorier optager.