Udskrive et eller flere regneark Markér de regneark , du vil udskrive. Vælg Filer > Udskriv, eller tryk på Ctrl+P.
Hvordan udskriver man Excel?
Klik på fanen Sidelayout på båndet. Markér afkrydsningsfeltet Udskriv under Overskrifter i gruppen Arkindstillinger. og derefter markere afkrydsningsfeltet Række- og kolonneoverskrifter under Udskriv. Hvis du vil udskrive regnearket, skal du trykke på CTRL+P for at åbne dialogboksen Udskriv og derefter klikke på OK.
Hvordan udskriver jeg et dokument?
Udskriv dokumentet
Klik på Filer > Udskriv > Udskriv. Hvis du er i Læsevisning, skal du klikke på Udskriv øverst på skærmen.
Hvordan printer man kun på en side?
- Klik på fanen Filer.
- Klik på Udskriv.
- Under Indstillinger, skal du klikke på Udskriv på én side. Hvis Udskriv på begge sider er tilgængelig, er printeren konfigureret til duplexudskrivning.
Hvordan gemmer man i Excel?
Gem en fil
Vælg Filer > Gem som. Vælg, hvor du vil gemme filen. Du kan gemme på computeren, OneDrive eller et andet sted.
Sådan udskrives Excel-ark
Hvordan gemmer jeg et dokument på skrivebordet?
Sådan opretter du en genvej til en fil eller mappe
For at oprette en skrivebordsgenvej til en fil skal du først finde filen et sted i Stifinderen. Hold Alt-tasten nede på dit tastatur, og træk og slip derefter filen eller mappen til dit skrivebord.
Hvordan gemmer man et dokument på skrivebordet?
- På fanen Filer skal du vælge Gem som eller Gem en kopi.
- Vælg OneDrive i dialogboksen Gem.
- Opdater navnet og filtypen, hvis du vil, og vælg. Gem. ...
- Vælg Gennemse, og naviger til en vilkårlig placering, herunder skrivebordet.
- Angiv et navn, og vælg. Gem.
Hvordan udskriver jeg?
- Åbn Chrome på din computer.
- Åbn den side, det billede eller den fil, du vil udskrive.
- Klik på Fil. Udskriv. Du kan også bruge en tastaturgenvej: Windows og Linux: Ctrl + p. ...
- Vælg destinationen i det vindue, der vises, og angiv dine foretrukne indstillinger for udskrivning.
- Klik på Udskriv.
Hvordan printer man fra en HP printer?
- Åbn dokumentet, og klik derefter på File > Print.
- Vælg din printer, og klik derefter på Printeregenskaber, Indstillinger eller Printeropsætning.
- Fra udskriftsindstillingerne skal du vælge indstillingen for et tosidet udskriftsjob. ...
- Klik på OK, og klik derefter på Udskriv.
Hvordan opretter man en printer?
- Vælg Start > Indstillinger > Bluetooth & enheder > Printere & scannere . ...
- Ud for Tilføj en printer eller scanner skal du vælge Tilføj enhed.
- Vent på, at den finder printere i nærheden, find den, du vil bruge, og vælg Tilføj enhed.
Hvordan gemmer jeg et dokument?
Gemme dit dokument
Klik på filer > Gem, Vælg eller Søg efter en mappe, Skriv et navn til dokumentet i feltet filnavn, og klik på Gem. Gem dit arbejde, mens du er på farten, ved at trykke på CTRL + S ofte. Hvis du vil udskrive, skal du klikke på fanen filer og derefter klikke på Udskriv.
Hvordan Printer jeg en PDF fil ud?
- Vælg Filer > Udskriv, eller klik på ikonet på værktøjslinjen.
- Vælg en Printer og antal Kopier, der skal udskrives.
- (Valgfrit) Klik på Egenskaber for at åbne Printeregenskaberne. ...
- Under Sider, der skal udskrives skal du vælge en mulighed: ...
- Angiv andre muligheder som ønsket.
Hvordan udskriver jeg fra e Boks?
- Åben det dokument, som du ønsker at udskrive.
- Tryk nu på ikonet med de tre cirkler i øverste højre hjørne.
- Tryk derefter på 'Udskriv'.
- Du skal nu vælge den printer, som skal udskrive dokumentet, og trykke på 'Udskriv'.
Hvordan får jeg Excel på min computer?
Word, Excel, Microsoft Teams og PowerPoint, på din pc eller Mac. Gå til microsoft365.com , og log på med din Microsoft 365-konto. Vælg Installér apps.
Hvordan får jeg Excel på min pc?
- Vælg Start, og begynd at skrive navnet på programmet, f. eks. Word eller Excel. Søg åbnes automatisk, når du skriver. ...
- For Microsoft 365, Office 2021, Office 2019 eller Office 2016 skal du vælge Start og rulle ned til Office-programnavn, f. eks. Excel.
Hvordan deler man Excel?
- Vælg Del.
- Vælg tilladelser, og derefter Anvend.
- Tilføj personer.
- Du kan skrive en meddelelse, hvis du har lyst.
- Vælg Send.
Hvordan printer man på Windows?
Sådan udskriver du en Windows-testside i Windows 7
Klik på knappen Start i Windows. Vælg Kontrolpanel. Vælg Enheder og printere. Højreklik på printeren, og vælg Printeregenskaber.
Hvordan tilføjer jeg en printer til min computer?
- Du skal trykke på touchskærmen og ind i Wi-Fi indstillinger.
- Når du er inde i Wi-Fi indstillingerne, så skal du forbinde printeren til nettet ved at først lade printeren finde dit netværk.
- Tilslut USB kablet til printeren og computeren, og installer softwaren.
Kan man printe ud fra en mobiltelefon?
Du kan bruge en Android-mobilenhed som f. eks. en smartphone eller tablet til at konfigurere en printer med trådløse funktioner på et trådløst netværk. Du skal blot installere appen HP Smart på din telefon eller tablet og konfigurere printerens forbindelse til det trådløse netværk.
Hvordan scanner jeg fra min HP printer til computer?
- Åbn HP Printer Assistant. Windows 10: Fra menuen Start skal du klikke på Alle apps, klikke på HP og derefter vælge printernavnet. ...
- Gå til afsnittet Scanning.
- Vælg Administrer Scan til computer.
- Klik på Aktiver.
Kan man printe fra min iPhone?
Brug AirPrint til at udskrive trådløst til en AirPrint-kompatibel printer fra apps som Mail, Fotos og Safari. Mange apps i App Store understøtter også AirPrint. iPhone og printeren skal være tilsluttet det samme Wi-Fi-netværk.
Hvorfor kan jeg ikke udskrive en PDF fil?
- Åbn Acrobat Reader eller Acrobat.
- Vælg Hjælp > Tjek for opdateringer. Hvis der er en ny tilgængelig opdatering, bliver den installeret automatisk.
- Når den er installeret, skal du genstarte computeren.
- Prøv at udskrive PDF-dokumentet igen.
Hvordan gemmer man på pc?
- Vælg Filer > Gem som.
- Vælg en placering til at gemme filen, eller vælg Gennemse, og gå til den placering, hvor du vil gemme filen.
- Angiv et navn til dokumentet.
- Vælg Filtype , og vælg det filformat, du vil bruge.
- Vælg Gem.
Hvordan downloader jeg et word dokument?
Der er flere måder at gemme dokumentet på. Vælg Filer > Gem som for at se mere: Hvis du vil gemme en kopi online, skal du vælge Gem som. Hvis du vil gemme en lokal kopi, skal du vælge Download en kopi.
Hvad gør Control f?
Hvis du hurtigt vil finde en genvej i denne artikel, skal du trykke på Ctrl+F og indtaste dit søgeord.