Prøv at slette MobilePay-appen fra din telefon - genstart telefonen og geninstaller MobilePay igen. Gør det i den nævnte rækkefølge. Kontroller at MobilePay har tilladelse til at bruge mobildata på din telefon. Sørg for at internetforbindelsen er tilstrækkelig.
Hvorfor kan jeg ikke komme ind på MobilePay?
Du kan downloade appen i App Store til iPhone og iPad og i Google Play Store til Android. Du kan også søge på 'MobilePay' i App Store eller Google Play Store. Bemærk at MobilePay er i et ord. Hvis du fortsat ikke kan finde MobilePay, kan det være, fordi din smartphone kører på et styresystem, som vi ikke supporterer.
Er der problemer med MobilePay i dag?
Nuværende driftsstatus:
Der er i øjeblikket normal drift.
Hvorfor kan jeg ikke se MobilePay på min konto?
Modtager: Hvis du er modtager og pengene ikke er gået ind på din bankkonto, skal du kontrollere om overførslen står i dine 'Aktiviteter' i appen. Kan du se overførslen i dine 'Aktiviteter', skal du kontrollere, at den bankkonto pengene skal sættes ind på, er korrekt registreret i din MobilePay.
Hvordan aktiverer jeg MobilePay?
- Åbn MobilePay-appen og vælg 'Jeg har aldrig haft MobilePay'
- Indtast dit danske mobilnummer.
- Log på med dit MitID.
- Indtast din e-mail.
- Indtast oplysninger om dit betalingskort. ...
- Indtast dit kontonummer. ...
- Vælg en firecifret personlig kode (det er vigtigt, at du vælger en helt unik kode, som ingen andre kender)
Sådan kommer du i gang med MobilepPay
Kan man slette MobilePay og oprette igen?
Det betyder, at du ikke kan genoptage MobilePay, sende eller modtage penge, få adgang til appen eller bruge nogle af funktionerne i MobilePay i denne periode. Når aftalen er endeligt opsagt, vil du kunne oprette dig igen, men dine beløbsgrænser fra din tidligere aftale vil fortsat gælde.
Hvordan opdaterer jeg min MobilePay?
Du skal opdatere MobilePay-appen for at bruge den. Hent den nyeste version i App Store eller Google Play. Vi optimerer hele tiden appen til de nyeste versioner af operativsystemerne. Det giver den bedste oplevelse for langt de fleste brugere.
Kan man ringe til MobilePay?
Er du i tvivl? Så ring til os direkte på 45 14 44 47, så er vi klar til at hjælpe dig.
Hvornår lukker MobilePay ned?
MobilePay lukker nemlig appen ned fra 1. februar 2023.
Hvad sker der med MobilePay?
MobilePay-platformen som den ser ud i dag droppes som følge af fusionen med Vipps og Pivo fra henholdsvis Norge og Finland. Det bliver norske Vipps, der skal være den nye fælles platform for betalingsløsningerne i de tre lande.
Hvorfor lukker MobilePay ned?
MobilePay lukker betalingsdelingsapp'en WeShare fra februar 2023. Det skriver selskabet på sin hjemmeside. Lukningen skyldes, at det er for dyrt at holde app'en kørende.
Hvor meget må man overføre på MobilePay om året?
Du kan maksimalt sende og modtage op til 150.000 kr. om året til og fra andre privatpersoner. Der er ingen årlig grænse for, hvor meget du kan betale i butikker.
Kan man bruge MobilePay uden NemID?
Du kan ikke længere bruge NemID i MobilePay. Hvis du ikke allerede har fået MitID, anbefaler vi derfor, at du kommer i gang hurtigst muligt.
Hvorfor skal jeg opdatere MobilePay?
Vi opdaterer løbende MobilePay. Vi forsøger samtidigt at tage hensyn til både ældre telefoner og gamle styresystemer. Af tekniske og sikkerhedsmæssige årsager er vi dog af og til nødt til at stoppe med at understøtte iPhones og Android telefoner med ældre styresystemer.
Hvad er aktiveringskode til MobilePay?
Hvis du vil aktivere appen på flere enheder, skal du generere en ny aktiveringskode til hver enhed. Du bruger samme pinkode til at logge på alle enheder. Åbn appen på din smartphone eller tablet, og aktivér den med aktiveringskoden.
Hvilken bank ejer MobilePay?
transaktion. I 2022 fusionerede MobilePay med norske Vipps. Det nye selskab, Vipps MobilePay, ejes af de Norske Banker bag Vipps (72,2%) og Danske Bank (27,8%). Pr oktober 2023 ændrer Mobile Pay gebyrstrukturen for små virksomheder, så de ny i stedet skal betale 0,99% af omsætningen i gebyr.
Kan ens MobilePay blive lukket?
Du opdager eller har mistanke om, at din MobilePay er blevet misbrugt. Du spærrer din MobilePay døgnet rundt ved at ringe til os på (+45) 45 144 447 og oplyse dit mobilnummer. Så lukker vi for adgangen og sender dig en bekræftelsesmail med årsagen, datoen og tidspunktet for spærringen.
Hvordan får man en ny kode til MobilePay?
- Åbn MobilePay.
- Tryk på 'Menu' (nederst i højre hjørne)
- Vælg indstillinger (tandhjulet)
- Vælg 'Skift kode'
- Indtast den gamle kode.
- Indtast en ny kode og bekræft den nye kode.
- Tryk 'Gem'
Kan banken trække penge tilbage fra MobilePay?
Når du har betalt for en vare ved at sende penge via MobilePay til sælgers mobilnummer, har vi har desværre ikke nogen muligheder for at trække overførslen tilbage.
Hvordan sletter jeg min MobilePay?
- Log ind i MobilePay-appen.
- Klik på 'Menu' (nederst i højre hjørne)
- Vælg 'Konti & kort' i menuen.
- Tryk på kontoen, der skal slettes.
- Tryk på 'Slet' knappen og bekræft, at du vil slette din konto.
Hvad hvis man har glemt kode til MobilePay?
- Åbn MobilePay-appen.
- På log ind-siden: Tryk på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne.
- Tryk på 'Glemt kode?'
- Bekræft, at du ønsker en ny kode ved at klikke på 'Fortsæt'. ...
- Bekræft med dit MitID.
- Indtast dit mobilnummer.
- Du modtager nu en aktiveringskode via sms.
Kan man oprette en ny MobilePay?
Opsætning af MobilePay Privat app
Download MobilePay-appen til din smartphone eller din tablet. Du kan downloade appen i App Store til IPhone og iPad, i Google Play Store til Android og i Windows Phone Store til Windows Phone. Åbn MobilePay-appen og vælg 'Opret ny bruger'. Indtast dit mobilnummer.
Kan man have 2 MobilePay på samme telefon?
Ja, du kan godt have den samme MobilePay-konto tilknyttet flere mobile enheder.
Hvorfor kan jeg ikke godkende betaling med MitID?
Godkend med MitID
Vi anbefaler, at du bruger MitID appen, så du nemt og hurtigt kan godkende dine betalinger. I nogle tilfælde er det ikke muligt at godkende køb med MitID ved køb i apps via mobil eller tablet. Har du ikke mulighed for at godkende med MitID, kan du i stedet godkende med kodeord og sms-kode.
Hvorfor kan jeg pludselig ikke bruge MitID?
Hvis du taster PIN-koden til MitID app eller adgangskoden forkert for mange gange, bliver din MitID app eller adgangskode midlertidigt spærret i en kort periode. Bliver MitID appen eller din adgangskode permanent spærret, kan du ikke bruge dem mere. Du er nødt til at tilføje en ny MitID app eller adgangskode.