Hvis du stadig ikke kan se dine Spørg før køb-anmodninger, skal du kontrollere dine indstillinger for Familiedeling, kontrollere, hvilket Apple-id du er logget ind med, og kontrollere, at du bruger en understøttet enhed.
Kan ikke slå Spørg før køb fra?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Familiedeling.
- Tryk på familiemedlemmets navn, og tryk derefter på Spørg før køb. ...
- Slå Kræv købsgodkendelse til eller fra.
Kan ikke købe i app?
- Åbn appen Google Play Butik på din Android-telefon eller -tablet.
- Tryk på profilbilledet øverst til højre.
- Tryk på Indstillinger Om Play Butik-version.
- Appen opdaterer eller underretter dig om, at din version er opdateret.
Hvorfor virker ikke Familiedeling?
Kontroller dine indstillinger for Familiedeling
Sørg for, at du bruger det samme Apple-id til Familiedeling og Medier og køb. Og sørg for, at Deling af køb er slået til. Bed derefter dine familiemedlemmer om at kontrollere deres indstillinger.
Hvordan slår man køb i apps til?
- Åbn appen "Play Butik" og træk fingeren fra venstre kant mod højre for at åbne sidemenuen.
- Vælg "Indstillinger" i sidemenuen.
- Vælg "Kræv godkendelse ved køb".
- Vælg enten "Ved alle køb via Google Play på denne enhed" eller "Hvert 30. ...
- Bekræft med din Google-adgangskode og tryk "OK".
Spørg os om alt: Hvordan er dit forhold til dine forældre?
Hvordan slår man spørg for køb fra?
- Åbn appen Play Butik. på din Android-enhed.
- Øverst til højre skal du trykke på dit profilbillede eller forbogstav Indstillinger. Familie.
- Tryk på Administrer anmodninger om godkendelse.
Hvordan godkender man køb?
Når du handler på nettet, skal du godkende dine kortbetalinger. Du skal godkende dine betalinger med MitID. Er dette ikke muligt, kan du bruge et personligt kodeord, du selv vælger, sammen med en sms-engangskode. Du kan risikere, at dine køb ikke kan gennemføres, hvis du ikke har MitID eller et personligt kodeord klar.
Er Familiedeling gratis?
De fleste spil og apps understøtter Familiedeling. Når en app er købt én gang, så er den gratis tilgængelig for andre familiemedlemmer. Familiedeling åbner også op for administration af skærmtiden på børnenes enheder.
Hvordan virker Familiedeling på iPhone?
- Gå til Indstillinger > [dit navn] > Familiedeling, og følg derefter anvisningerne på skærmen for at indstille din familiedelingsgruppe.
- Tilføj et eller flere familiemedlemmer. ...
- Tryk på en funktion, du vil indstille til din familiedelingsgruppe, og følg anvisningerne på skærmen.
Hvordan slår man Familiedeling til?
- Åbn Google One-appen. på din Android-telefon eller -tablet.
- Øverst på skærmen skal du trykke på menuen. Indstillinger.
- Tryk på Administrer familieindstillinger.
- Aktivér Del Google One med din familie. ...
- Tryk på Administrer familiegruppe. ...
- Følg vejledningen for at udføre konfigurationen.
Hvordan betaler man i App Store?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Medier og køb, og tryk derefter på Vis konto. Du bliver muligvis bedt om at logge ind med dit Apple-id.
- Tryk på Administrer betalinger.
- Tryk på Tilføj betalingsmetode.
Hvad gør man hvis en app ikke virker?
- Tjek, at du har en stærk Wi-Fi- eller mobildataforbindelse.
- Tjek din lagerplads.
- Søg efter systemopdateringer til Android.
- Tjek, om appen er tilgængelig for din enhed.
- Afinstaller appen, og geninstaller den bagefter.
- Luk Play Butik, og åbn appen igen bagefter.
Hvordan køber man i App Store?
- Åbn appen App Store på din iPhone eller iPad.
- Gennemse fanerne I dag, Spil, Apps eller Arcade for at finde apps, du kan lide. Eller tryk på fanen Søg for at søge efter noget bestemt. ...
- Tryk eller klik på prisen eller på knappen Hent.
Kan man blokere en app?
Du kan kun blokere installation af nye apps, hvis dit barn bruger en Android-enhed. For at blokere installation af nye apps på barnets enhed, begræns da adgangen til Google Play Store på én af følgende måder: Med My Kaspersky. Med Kaspersky Safe Kids-appen på en forælders enhed.
Kan ikke opdatere betalingsoplysninger Iphone?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Betaling og levering. ...
- Tryk på Tilføj betalingsmetode, indtast den nye betalingsmetode, og tryk derefter på OK.
- Tryk på Rediger.
Hvordan fortryder man et køb på App Store?
Sådan anmoder du om refundering
Log ind på reportaproblem.apple.com. Tryk eller klik på "Jeg vil gerne", og vælg derefter "Anmod om refundering".
Kan andre se hvor min iPhone er?
Familiemedlemmer kan: Se enhedens lokalitet, og om den er online eller offline. Afspille en lyd på enheden for at gøre det nemmere at finde den. Slå funktionen Mistet til for din enhed, hvis den allerede er indstillet med en kode.
Kan jeg finde min mands iPhone?
Find et familiemedlems enhed
Når du har delt din lokalitet med medlemmer af din familiedelingsgruppe, kan de hjælpe dig med at finde en mistet enhed, der er tilføjet i appen Find. Se Find en enhed i Find på iPhone. Dine enheder står øverst på listen, og derunder står dine familiemedlemmers enheder.
Hvordan fjerner man begrænsninger på iPhone?
Gå til Indstillinger, og tryk på Skærmtid. Tryk på Indhold og anonymitet, og tryk derefter på Indholdsbegrænsninger. Vælg de indstillinger, du ønsker for hver funktion eller indstilling under Tilladt butiksindhold.
Hvor meget koster Apple TV om måneden?
(2) Et månedligt abonnement koster kun 79 kr./måned efter en syvdages gratis prøveperiode. (3) Apple TV+ er inkluderet i Apple One, som samler tre andre Apple-tjenester i ét enkelt månedligt abonnement. Apple One-abonnementer koster fra 179 kr./måned.
Kan børn få deres eget Apple-id?
Nogle indstillinger og funktioner for Apple-id'er fungerer anderledes for børn under 13 år. Et barn under 13 år kan f. eks. ikke oprette et Apple-id uden tilladelse og samtykke fra en forælder eller værge.
Hvordan fjerner man et barn fra Familiedeling?
- Fjern dit barns konto fra en Android-enhed eller Chromebook, som barnet er logget ind på. ...
- Åbn appen Family Link på din enhed.
- Vælg dit barn.
- Tryk på Styringselementer Kontoindstillinger Kontooplysninger Slet konto.
- Følg vejledningen på skærmen for at slette dit barns konto.
Hvorfor kan jeg ikke betale med dankort på nettet?
Kortet kan være spærret til betaling på nettet (nethandel). Kort fra nogle banker er som standard indstillet, så de ikke kan bruges på nettet. Kontakt din bank for at få løst problemet. Du skal minimum én gang have brugt dit kort med pinkode, for at du kan registrere det i MobilePay.
Kan ikke betale med kort på nettet?
Du kan risikere, at netkøbet ikke kan gennemføres, hvis du ikke har din NemID-app eller et personligt kodeord klar. Hvis din bank ikke har dit korrekte mobilnummer, kan du opleve, at du ikke kan modtage SMS-engangskodeordet, som kan være nødvendigt for at betale på nettet.
Hvordan verificerer jeg mit mastercard?
På hvilken måde bliver jeg beskyttet af Mastercard SecureCode? Ved at indtaste din SecureCode, når du handler i en butik eller på nettet, som deltager i programmet, bekræfter du, at du er den autoriserede kortindehaver.