- Åbn appen Google Play Butik på din Android-telefon eller -tablet.
- Tryk på profilbilledet øverst til højre.
- Tryk på Indstillinger Om Play Butik-version.
- Appen opdaterer eller underretter dig om, at din version er opdateret.
Hvorfor kan jeg ikke købe i App Store?
Hvis du stadig ikke kan købe
Du har muligvis en ubetalt ordre. Læs om, hvordan du betaler en ubetalt ordre. Kontakt dit pengeinstitut. Du skal muligvis bede dit pengeinstitut om at tillade internationale køb på dit debet- eller kreditkort.
Hvordan slår man køb i apps til?
- Åbn appen "Play Butik" og træk fingeren fra venstre kant mod højre for at åbne sidemenuen.
- Vælg "Indstillinger" i sidemenuen.
- Vælg "Kræv godkendelse ved køb".
- Vælg enten "Ved alle køb via Google Play på denne enhed" eller "Hvert 30. ...
- Bekræft med din Google-adgangskode og tryk "OK".
Kan ikke betale i app?
- Bekræft dine betalingsoplysninger. Din betalingsprofil kan blive deaktiveret. ...
- Prøv at betale med en anden betalingsmetode. ...
- Ret fejl med betalingskort. ...
- Ret fejl med andre betalingsmetoder (betaling via mobilregningen, netbank, Google Play-saldo, gavekort og mere)
Hvordan fjerner man spørg før køb?
Vælg Apple-menuen > Systemindstillinger, og klik derefter på Familie. Klik på dit barns navn. Klik på Spørg før køb i indholdsoversigten. Slå Kræv købsgodkendelse til eller fra.
How To Fix iPhone Can't Make In-App Purchases
Hvorfor kommer Spørg før køb ikke frem?
Hvis du stadig ikke kan se dine Spørg før køb-anmodninger, skal du kontrollere dine indstillinger for Familiedeling, kontrollere, hvilket Apple-id du er logget ind med, og kontrollere, at du bruger en understøttet enhed.
Hvordan godkender man køb?
Når du handler på nettet, skal du godkende dine kortbetalinger. Du skal godkende dine betalinger med MitID. Er dette ikke muligt, kan du bruge et personligt kodeord, du selv vælger, sammen med en sms-engangskode. Du kan risikere, at dine køb ikke kan gennemføres, hvis du ikke har MitID eller et personligt kodeord klar.
Hvorfor bliver min betaling afvist?
Hvis din betaling ikke bliver godkendt, er den mest almindelige årsag en stavefejl, eller fordi dit kort er spærret for online betalinger. Kontrollér dit kortnummer, udløbsdato og CVC-kode, samt at dit kort er åbent. Hvis du fortsat oplever problemer, bedes du kontakte din kortudsteder.
Hvorfor vil min betaling ikke gå igennem?
Det kan skyldes udløbet kort, utilstrækkelig saldo eller problemer med kortudstederen. Fejl i betalingsoplysninger: Kontrollér, om du har indtastet dine oplysninger korrekt. En fejl i kortnummeret, udløbsdato eller sikkerhedskode kan forhindre betalingen i at blive behandlet.
Hvorfor bliver mit kort afvist i Apple Pay?
Hvorfor blev betalingen med mit kreditkort ikke behandlet? Dit kreditkortselskab har muligvis afvist at give godkendelse til at trække betalingen fra dit kort på grund af en af nedenstående årsager. Hvis en sådan situation opstår, informerer vi dig om det via mail: der er muligvis en kreditgrænse på din konto.
Hvordan betaler man i App Store?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Medier og køb, og tryk derefter på Vis konto. Du bliver muligvis bedt om at logge ind med dit Apple-id.
- Tryk på Administrer betalinger.
- Tryk på Tilføj betalingsmetode.
Hvordan køber man i App Store?
- Åbn appen App Store på din iPhone eller iPad.
- Gennemse fanerne I dag, Spil, Apps eller Arcade for at finde apps, du kan lide. Eller tryk på fanen Søg for at søge efter noget bestemt. ...
- Tryk eller klik på prisen eller på knappen Hent.
Hvor kan man se køb i App Store?
- Åbn Google Play. Brug appen Play Butik. ...
- Find en app, du vil have.
- Du kan tjekke, om appen er pålidelig, og finde ud af, hvad andre siger om den. Se antal stjerner og downloads under appens titel. ...
- Når du vælger en app, skal du trykke på Installer (ved omkostningsfri apps) eller appens pris.
Hvor godkender jeg spørg før køb?
- Åbn appen Play Butik. på din Android-enhed.
- Øverst til højre skal du trykke på dit profilbillede eller forbogstav Indstillinger. Familie.
- Tryk på Administrer anmodninger om godkendelse.
Kan ikke få Apple pay til at virke?
- Kontakt din kortudsteder for at finde ud af, om de understøtter Apple Pay.
- Opdater til den nyeste version af iOS, watchOS eller macOS.
- Bekræft, at du har Face ID, Touch ID eller en kode indstillet på din enhed.
- Kontroller, at du bor i et understøttet land eller område.
Hvorfor kan jeg ikke opdatere til iOS 16?
Din enhed understøtter ikke den nyeste software. Der er ikke nok lagerplads på din enhed. Det tager lang tid at downloade opdateringen. Din enhed kan ikke kontakte opdateringsserveren.
Hvorfor kan jeg ikke betale online?
Få hjælp fra din bank
Du kan altid kontakte din bank, hvis du i tvivl om, hvordan du skal gøre, eller er usikker på, om det er sikkert for dig at gennemføre en betaling online. Hos nogle banker kan det også være muligt at betale med MobilePay eller sms-kode og et personligt kodeord uden at have MitID.
Hvorfor kan jeg ikke betale med dankort på nettet?
Kortet kan være spærret til betaling på nettet (nethandel). Kort fra nogle banker er som standard indstillet, så de ikke kan bruges på nettet. Kontakt din bank for at få løst problemet. Du skal minimum én gang have brugt dit kort med pinkode, for at du kan registrere det i MobilePay.
Kan ikke hente apps betaling ikke gennemført?
- Tjek, at du har en stærk Wi-Fi- eller mobildataforbindelse.
- Tjek din lagerplads.
- Søg efter systemopdateringer til Android.
- Tjek, om appen er tilgængelig for din enhed.
- Afinstaller appen, og geninstaller den bagefter.
- Luk Play Butik, og åbn appen igen bagefter.
Hvorfor afvises mit Visa kort?
Oplever du, at dit Visa/Dankort bliver afvist, kan det skyldes flere ting. Blev dit kort afvist, da du var i gang med at foretage et køb på internettet, kan årsagen være, at: kortnr., udløbsdato eller kontrolcifre er indtastet forkert. kortet ikke er tilmeldt 3-D Secure.
Hvorfor virker min Dankort app ikke?
Sørg for, at din Google Wallet-app er opdateret. Se, hvordan du opdaterer apps på Android. Sørg for, at din Android-version er 7.0 eller nyere. Sørg for, at dine Google Play-tjenester er opdateret.
Hvorfor bliver mit kort afvist i udlandet?
Det kan ske uden du opdager det i første omgang. På Visa/Dankort kan du ved udenlandske betalinger kun bruge 25.000 kroner i løbet af 30 dage - både i hæveautomater og som betalinger. Bliver beløbsgrænsen overskredet, bliver kortet afvist. Desuden kan du højst hæve 2.000 kr.
Hvordan verificerer jeg mit mastercard?
På hvilken måde bliver jeg beskyttet af Mastercard SecureCode? Ved at indtaste din SecureCode, når du handler i en butik eller på nettet, som deltager i programmet, bekræfter du, at du er den autoriserede kortindehaver.
Hvad betyder køb i appen?
Køb i apps er ekstra indhold eller abonnementer, som du køber i en app. Ikke alle apps understøtter køb i app. Hvis du vil kontrollere, om en app tilbyder køb i appen, før du køber eller downloader den, kan du finde den i App Store. Kig derefter efter teksten "køb i app" i nærheden af appens pris eller knappen Hent.
Hvordan betaler man med Mastercard på nettet?
Brug muligheden for at handle sikkert online med Mastercard Identity Check. Ved betaling skal du ofte angive kortets kontrolnummer (trecifret sikkerhedskode). Det er en garanti for, at du har kortet på dig.