- Åbn appen Indstillinger på din enhed, og tryk på Google. Administrer din Google-konto.
- Tryk på Betalinger og abonnementer øverst på skærmen.
- Tryk på Administrer køb, Administrer abonnementer eller Administrer reservationer.
- Vælg et element for at se flere oplysninger.
Hvor finder jeg mine Abonnementer?
- Åbn Google Play-appen. på din Android-enhed.
- Tryk på dit profilikon øverst til højre.
- Tryk på Betalinger og abonnementer. Abonnementer.
- Tryk på Abonner igen for det abonnement, du vil starte igen.
Hvordan tjekker jeg mit abonnement?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på Google. Enhedsabonnementer. Sådan tjekker du dit abonnement: Find den aktuelle status for dit dataabonnement øverst på skærmen. Sådan køber du mere data: Tryk på det tilbud, du vil benytte dig af, under "Køb data".
Hvor finder jeg Abonnementer på min iPhone?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn, og tryk derefter på Abonnementer.
- Tryk på navnet på det abonnement, du vil ændre.
- Tryk på Vis alle abonnementer, og følg vejledningen på skærmen for at fuldføre dit køb.
Hvor har jeg mobil abonnement?
For at finde ud af, hvilket mobilabonnement du har, kan du gøre følgende: Tjek din mobilregning. Log ind på din mobiloperatørs hjemmeside. Kontakt din mobiloperatør.
Sådan tilknytter du en abonnent til dit abonnement
Kan man have 2 mobil abonnement?
Med DUAL SIM kan du altså have to abonnementer i samme mobil. Du kan bestemme hvilket nummer der er det primære nummer og hvilket der er det sekundære og kan skifte frem og tilbage som du ønsker. Om mobilen kan have to aktive eSIM, et fysisk simkort sammen med et eSIM eller to fysiske simkort, afhænger af modellen.
Hvordan skifter man mobil abonnement?
- Start med at finde billigste mobilabonnement. ...
- Vælg “bestil” abonnement på mobilselskabets hjemmeside. ...
- Vælg nummerflytning eller nyt nr. ...
- Vælger du oprettelse af nyt nr., vælg da dit nye nummer. ...
- Giv udbyderen tilladelse til at opsige dit nuværende abonnement.
Hvornår kan man opsige sit abonnement?
Opsigelse af abonnement
Virksomheden kan bestemme, at abonnementsaftalen skal opsiges med et bestemt varsel. Et B2C opsigelsesvarsel må dog ikke være længere end 1 måned til udgangen af en måned. En evt. bindingsperiode skal være udløbet.
Hvordan annullerer jeg et køb i App Store?
Sådan anmoder du om refundering
Log ind på reportaproblem.apple.com. Tryk eller klik på "Jeg vil gerne", og vælg derefter "Anmod om refundering".
Hvordan ser jeg dataforbrug på iPhone?
Hvis du vil se dit forbrug af mobildata, skal du gå til Indstillinger > Mobilnetværk eller Indstillinger > Mobildata. På iPad står der muligvis Indstillinger > Mobildata. Rul ned for at se, hvilke apps der bruger mobildata. Hvis du ikke vil have, at en app bruger mobildata, kan du slå dette fra for den pågældende app.
Kan man opsige et abonnement?
Det er forbrugeraftaleloven, der giver dig ret til at opsige en aftale om løbende levering af varer eller tjenesteydelser - fx abonnementer - på samme medie eller tekniske platform, som den, aftalen blev indgået på.
Hvad gør et abonnement?
Et abonnement refererer til en aftaleform, hvor en person eller en virksomhed betaler en periodisk eller regelmæssig betaling for adgang til en bestemt service, produkt eller indhold over en fastsat periode. Abonnementsmodellen er blevet stadig mere populær, især i forbindelse med digitale tjenester og produkter.
Hvad betyder roaming i denne periode?
Roaming betyder brug af din mobiltelefon, når du lejlighedsvist rejser uden for det land, som du bor i eller har fast tilknytning til, f. eks. fordi du arbejder eller studerer der.
Hvor kan jeg se hvad jeg betaler til Apple?
- Åbn indstillingerne for Wallet på din enhed. På en Mac med Touch ID: Gå til Systemindstillinger > Wallet & Apple Pay. ...
- Vælg et kort.
- Vælg fanen Transaktioner.
- Vælg en transaktion for at se flere oplysninger.
Hvordan fjerner man begrænsninger på iphone?
Gå til Indstillinger, og tryk på Skærmtid. Tryk på Indhold og anonymitet, og tryk derefter på Indholdsbegrænsninger. Vælg de indstillinger, du ønsker for hver funktion eller indstilling under Tilladt butiksindhold.
Hvordan afmelder man Apple Care?
Vil du opsige din aftale? Du kan opsige din AppleCare-aftale i kontoindstillingerne på din enhed. Hvis du ikke kan se din aftale, når du prøver at opsige den, skal du færdiggøre oprettelsen af din konto. Hvis du er færdig med at oprette din konto, og du stadig ikke kan se din aftale, skal du kontakte Apple-support.
Hvor kan jeg se hvad jeg har købt i App Store?
Du kan se din købsoversigt på reportaproblem.apple.com. Log ind med dit Apple-id. Der vises en liste over dine køb.
Hvordan sletter jeg en købt app?
- Åbn appen Google Play Butik .
- Tryk på profilikonet øverst til højre.
- Tryk på Administrer apps og enheder. Administrer.
- Vælg navnet på den app, du vil slette.
- Tryk på Afinstaller.
Hvordan sletter man en betalings app på iPhone?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Betaling og levering.
- Tryk på Rediger, tryk på den røde knap Slet, og tryk derefter på Fjern.
Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?
- Du kan opsige dit mobilabonnement pr. e-mail. ...
- Du kan sende en skriftlig opsigelse. Det er vigtigt, at du oplyser din nuværende postadresse, navn samt mobilnummer. ...
- Du kan ringe til kundeservice.
Hvordan afmelder jeg WYPE?
Hvordan opsiger jeg mit abonnement? Du kan opsige dit abonnement ved telefonisk henvendelse til Kundeservice på tlf. 39 10 30 00.
Kan en aftale opsiges?
Som hovedregel skal en adgang til opsigelse være reguleret i kontrakten eller af selve lovgivningen. I enkelte typer af kontraktforhold har domstolene dog slået fast at en part kan opsige en kontrakt selvom det ikke er reguleret i hverken kontrakten eller lovgivningen.
Hvordan sletter jeg et abonnement på min iphone?
- Åbn appen Indstillinger.
- Tryk på dit navn.
- Tryk på Abonnementer.
- Tryk på abonnementet.
- Tryk på Annuller abonnement. Du skal muligvis rulle ned for at finde knappen Annuller abonnement.
Hvor hurtigt kan jeg skifte abonnement?
De fleste selskaber kører som sagt med en måneds opsigelse eller til månedens udløb, men det kan variere fra mobilselskab til mobilselskab. Derfor kan der i princippet gå 30 dage, inden skiftet er gennemført – eller blot et par dage, hvis du gør det på det helt rigtige tidspunkt.
Kan det betale sig at købe mobil med abonnement?
Som udgangspunkt bør man købe ny mobil uden om de dyre teleselskaber og så vælge det abonnement, der passer bedst til ens forbrug, hos lige præcis det lavpristeleselskab, man har lyst til at blive kunde hos.