Hvordan sletter man i Excel?

Find den fil, du vil slette. Markér filen, og tryk på Delete-tasten, eller klik på Slet på fanen Hjem på båndet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sletter jeg indhold i en celle i Excel?

Slet celler, rækker eller kolonner
  1. Markér de celler, rækker eller kolonner, der skal slettes.
  2. Højreklik, og vælg derefter den ønskede indstilling for sletning, f. eks. Slet og ryk celler opad, Slet og ryk celler til venstre, Slet rækker,eller Slet kolonner.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sletter man en side i Excel?

Højreklik på sidefanen, og tryk på Delete.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor kan jeg ikke slette et ark i Excel?

Slette et eller flere regneark

Hvis der ikke kan ses noget ikke-markeret regneark, skal du højreklikke på fanen til et markeret regneark og derefter klikke på Opdel grupperede ark i genvejsmenuen. Klik på pilen ud for Slet i gruppen Celler under fanen Hjem, og klik derefter på Slet ark.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sletter man sin celle?

Højreklik på en celle, række eller kolonne i en tabel, som du vil slette. Klik på Slet celler i menuen. Hvis du vil slette én celle, skal du vælge Ryk celler til venstre eller Ryk celler op. Hvis du vil slette rækken, skal du klikke på Slet række.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Sådan slettes tomme rækker i Excel? | Excel tips og tricks #shorts



Hvordan sletter man en kolonne i Excel?

Slet en række eller en kolonne

Eller markere en celle og derefter vælge Hjem > Indsæt eller Hjem > Slet og derefter vælge en indstilling.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan ikke slette kolonne i Excel?

Markér hele regnearket ved at vælge Markér alt. På fanen Hjem skal du vælge pop op-starteren Skrifttypeindstillinger. Du kan også trykke på Ctrl+Skift+F eller Ctrl+1. I dialogboksen Formatér celler skal du vælge fanen Beskyttelse og fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Låst og derefter vælge OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor kan jeg ikke trække ned i Excel?

Du kan slå denne indstilling til eller fra efter behov ved at gøre følgende:
  1. Klik på Fil > Indstillinger.
  2. I kategorien Avanceret under Redigeringsindstillingerskal du markere eller fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Aktivér fyldhåndtag samt træk og slip af celler.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor kan jeg ikke redigere i Excel?

Hvis du ikke har redigeringstilladelse til filen, er funktionen til samtidig redigering ikke tilgængelig. Bed ejeren af filen om at give dig redigeringstilladelser.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan fryser man en linje i Excel?

Markér cellen under og til højre for de rækker og kolonner, der skal forblive synlige, mens du ruller. Vælg Vis > Frys ruder > Frys ruder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan fjerner man stiplede linjer i Excel?

Når du lukker dialogboksen Udskriv, vises der stiplede linjer på arket, som angiver, hvor siderne vil gå. Bemærk!: Hvis du vil skjule de stiplede linjer, skal du klikke Excel> Indstillinger > Visog derefter underVis i projektmappe fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Sideskift.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sletter jeg en side i Word?

Word ikke som PowerPoint, hvor du fjerner slides ved at markere og slette dem. I Word du fjerne sider ved at slette afsnit og sideskift. Hvis du vil have en tom side i slutningen af et dokument, skal du trykke på CTRL + end og trykke på Backspace, indtil den tomme side er væk.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan sletter man et sektionsskift i Word?

Hvis du har tilføjet sektionsskift i dit dokument, kan du nemmest se, hvor de begynder og slutter, hvis du får vist formateringsmærker. Gå til Hjem, og vælg Vis alle tegn, der ikke udskrives. Markér sektionsskiftet, og tryk derefter på Delete.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan laver man spalter på powerpoint?

I højre side af vinduet skal du klikke på Tekstindstillinger > Tekstfelt. Klik på Kolonner, angiv antallet af kolonner i feltet Tal og afstanden mellem hver kolonne (i tommer) i feltet Afstand . Hvis knappen Kolonner er nedtonet, skyldes det sandsynligvis, at du arbejder på en tabel.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan får man vist skjulte kolonner i Excel?

Vis kolonner
  1. Markér de kolonner, der støder op til de skjulte kolonner.
  2. Højreklik på de markerede kolonner, og vælg derefter Vis.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan udvider man en tabel i Word?

Indstil tabelceller til at udvide med indhold i Word
  1. Markér tabellen.
  2. Vælg tabellens flyttehåndtag for. ...
  3. Højreklik på tabellen, vælg Egenskaber for tabel,og vælg derefter fanen Række.
  4. Markér afkrydsningsfeltet Angiv højde.
  5. Vælg pilen ud for Rækkehøjde er, og vælg derefter Mindst.
  6. Vælg OK.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvorfor forsvinder 0 i Excel?

Når du skriver tal, der starter med nuller, ligesom i nogle personlige identifikationsnumre, telefonnumre, kreditkortnumre, produktkoder eller postnumre, fjerner Excel disse foranstillede nuller. Hvis du vil undgå dette, kan du først anvende tekst formatet på cellerne, før du skriver eller indsætter tallene.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan får jeg Excel til at tælle?

På fanen Formler skal du klikke på Flere funktioner, pege på Statistisk og derefter klikke på en af de følgende funktioner: TÆLV: For at tælle celler, der ikke er tomme. TÆL: For at tælle celler, der indeholder tal.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvad får man hvis man skriver middel i Excel?

Returnerer gennemsnittet (den aritmetiske middelværdi) af argumenterne. Hvis f. eks. område A1:A20 indeholder tal, vil formlen =MIDDEL(A1:A20) returnere gennemsnittet af disse tal.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan flytter man en celle i Excel?

Markér cellen øverst til venstre i indsætningsområdet. Tip!: Hvis du vil flytte eller kopiere en markering til et andet regneark eller en anden projektmappe, skal du klikke på en anden fane i regnearket eller skifte til en anden projektmappe og derefter markere cellen øverst til venstre i indsætningsområdet.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan flytter man celler i Excel?

Du kan flytte celler i Excel ved at trække og slippe eller bruge kommandoerne Klip og Sæt ind. Markér de celler eller det celleområde, du vil flytte eller kopiere. Peg på kanten af markeringen. , skal du trække cellen eller celleområdet til en anden placering.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvordan markerer man flere celler i Excel?

Markér en eller flere rækker og kolonner

Eller klik på en vilkårlig celle i kolonnen, og tryk derefter tryk på Ctrl+mellemrum. Vælg rækkenummeret for at markere hele rækken. Eller klik på en vilkårlig celle i rækken, og tryk derefter tryk på Skift+mellemrum.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Kan man fryse flere kolonner i Excel?

Fryse så mange rækker og kolonner, du ønsker

Du kan fryse lige så mange, du ønsker, du skal bare altid starte med den øverste række og den første kolonne. Hvis du vil fryse flere rækker (startende med række 1), skal du markere den nederste række, der skal fryses, og klikke på Frys ruder.

 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på support.microsoft.com

Hvad er en kolonne i Excel?

Forfatteren af dette svar har anmodet om fjernelse af dette indhold.
 Anmodning om fjernelse Se det fulde svar på dinero.dk